توئیتر و اینستاگرام از فیلم‌ها جلوترند

[ad_1]

ایسکانیوز: یک کارگردان سینما درباره اینکه فیم‌های حرف تازه‌ای ندارند معتقد است: مردم از فیلم‌های ساخته شده جلوتر هستند. مشکل این است که مردم حرف می‌زنند اما اتفاقی نمی‌افتد. چه فیلمی بسازیم که از توییتر و اینستاگرام جلوتر باشد؟! چه بگوییم که از توییتر جلوتر باشد؟

یک کارگردان: توئیتر و اینستاگرام از فیلم‌ها جلوترند

گفتگو با احسان عبدی‌پور:

آیا امید را می‌توان اینگونه در نظر گرفت، که وقتی در مشکلات کشور هستیم راه حلی ارائه بدهیم و مردم به سمت آن سوق داده شوند؟

مردم از فیلم‌های ساخته شده جلوتر هستند. مشکل این است که مردم حرف می‌زنند اما اتفاقی نمی‌افتد. چه فیلمی بسازیم که از توییتر و اینستاگرام جلوتر باشد؟! چه بگوییم که از توییتر جلوتر باشد. آیا دیالوگی هست که مردم نمی‌دانند تا ما بگوییم؟ اتفاقا مردم از ما جلوتر هستند. ولی هیچ چشم اندازی خوبی در کار نیست.

در این گفت‌وگو نقطه مشترکی داریم و آن این است که می‌گویید برای مردم می‌توان نشان داد که از این حال می‌توان بیرون آمد. به طور مثال اگر خانواده‌ای جوان معتاد داشته باشد نمی‌توان به او نشان داد که می‌شود از این وضعیت بیرون آمد؟

چرا می‌توان این کار را انجام داد. اعتیاد در همه دنیا مفهوم واحدی دارد. در واقع مفهومی اخلاقی نیست که به نسبت بتوان در مورد آن صحبت کرد.

موضوع اعتیاد را به عنوان مثال برای این بحث مطرح کردم که نشان بدهم می‌توان از موضوعات ریز و امیدوار کننده در مسائل کلی هم به نوعی استفاده کرد. وقتی در حوزه اعتیاد می‌توان جامعه را از چالش بیرون کشید نمی‌توانیم از این کار برای مسائل کلی الهام گرفت؟

موضوع اعتیاد یک مسئله موردی است. ما در مورد مسائل کلی حرف می‌زنیم.

[ad_2]
طراحی و برنامه نویسی اپلیکیشن موبایل (اندروید و iOS) … با من تماس بگیرید 09124964046

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *