آقازاده: با این شرایط بازیکن ما در زمین یارش را گم می‌کند/ نوری: خروج چند بازیکن در نیم فصل قطعی است


مربی تیم پارس جنوبی جم گفت: مشکلاتی که در باشگاه است تاثیر خودش را روی مجموعه تیم گذاشته است.

به گزارش وبسایت نود، کوروش آقازاده پس از تساوی خانگی پارس جنوبی مقابل ماشین سازی تبریز گفت: شروع خوبی داشتیم، گل اول را زود زدیم. در ادامه در نیمه اول خوب فشار آوردیم و از موقعیت هایمان استفاده نکردیم. در نیمه دوم انتظار داشتیم تحت فشار قرار بگیریم. از این نتیجه مایوس هستیم اما مشکلاتی که در باشگاه است تاثیر خودش را روی مجموعه تیم گذاشته است.

وی ادامه داد: امکانات تیم لیگ برتری را نداریم و با چنگ و دندان تیم را حفظ می‌کنیم. ادامه راه با این شرایط سخت است. نمی دانیم در باشگاه با چه کسانی طرف هستیم. حساب باشگاه را بسته اند. تیمی که می‌خواهد در لیگ برتر کار کند باید ابزار لازم را داشته باشد. پنجره بسته شده و ممکن است به این سمت برویم که تحلیل برویم. هرکسی می تواند کمک کند باید دست تیم را بگیرد. شما تیم مقابل را نگاه کنید.  ما نمی دانیم برای بازی با فولاد چگونه باید برویم. آیا کسی پیدا می شود که به تیم کمک کند.عملا تمرکز تیم از بین رفته و این باعث می شود یار ما در زمین یارش را گم کند، و این مسائل شاید باعث شود در بازی‌های آینده هم چنین نتایجی رقم بخورد.

پس از اظهارات مربی پارس جنوبی، محمد نوری کاپیتان این تیم گفت: بازی را خوب شروع کردیم و به گل رسیدیم، اما در ادامه تمرکزمان را از دست دادیم و نتوانستیم از گلمان محافظت کنیم. به خاطر عدم تمرکز، بازی مساوی شد. 

نوری ادامه داد: اما امیدمان به آینده است. مسؤولان باید شرایط تیم را درست کنند، این تیم شرایط سختی دارد. پنجره نقل و انتقالات بسته شده و به همه جا بدهکار است. باید هر چه زودتر فکری به حال تیم کند. با این شرایط فکر نمی‌کنم در نیم‌فصل کسی در تیم بماند،‌ قطعاً چهار پنج خروجی خواهیم داشت. امیدوارم مسؤولان تا زمان دارند به فکر تیم باشند. 

کوروش آقازاده در پاسخ به این سؤال که امروز از تیم پارس جنوبی شادابی لازم دیده نشد، اظهار داشت: دریافتی تیم ما مگر چقدر است؟ بیشتر بازیکنان ما از لیگ یک آمدند و دریافتی زیادی ندارند. دستمان عملاً بسته است. بودجه ما را با بقیه تیم‌ها مقایسه کنید. شاید کل بودجه ما با یک بازیکن از یک تیم متمول برابر باشد. فقط بحث فنی تأثیرگذار نیست، باید همه چیز فراهم شود و دراختیار کادرفنی قرار بگیرد. اگر بودجه لازم فراهم باشد، می‌توانیم بازیکنی گران‌تر جذب کنیم تا گره‌ای باز شود. 

آقازاده در خصوص اینکه تیم‌های نفت مسجد سلیمان و نفت آبادان مانند پارس جنوبی مشکل دارند، گفت: بله، اما شکایتی که بازیکنان از سالهای قبل کرده‌اند و حق و حقوقشان پرداخت نشده، باعث شد که فدراسیون فوتبال رأی به بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی بدهد. ما هم به قانون احترام می‌گذاریم و از آن تبعیت می‌کنیم، اما باید به تیم کمک شود. 

مربی پارس جنوبی افزود: ضمن اینکه ما مصدومان زیادی داریم، در هر بازی دو یا سه نفر مصدوم می‌شوند و هیچ وقت بازیکنانمان را به صورت کامل دراختیار نداشتیم. این آسیب‌دیدگی می‌تواند لطمات زیادی به تیم بزند. 

وی در ادامه تصریح کرد: اما با این حال این بازی تمام شد، به فکر بازی‌های بعد هستیم و امیدوار به آینده‌ایم. امیدوار به مسؤولین شهر و باشگاه هستیم. وضعیت لیگ برتر ناعادلانه است. یک دسته تیم‌های پولدار برای قهرمانی و سهمیه می‌جنگند و یک دسته هم تیم فقیر که برای ماندن و سقوط نکردن تلاش می‌کنند. به نظر می‌رسد لیگ، دو سه تکه شده است. ان‌شاءالله راهکاری پیدا خواهیم کرد.

20441

One thought on “آقازاده: با این شرایط بازیکن ما در زمین یارش را گم می‌کند/ نوری: خروج چند بازیکن در نیم فصل قطعی است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *