هشدار حزب الله درباره جنگ گسترده در خاورمیانه!

[ad_1]

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، نعیم قاسم معاون سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان هشدار داد که اگر رژیم صهیونیستی و آمریکا به تجاوز خود به غزه ادامه دهند، این مسئله به یک درگیری فراگیر منجر خواهد شد.

قاسم با بیان اینکه حزب الله برای کم کردن فشار به غزه، در جنگ حضور دارد، تأکید کرد: حملات رو به افزایش ما، حامل این پیام است که اگر اسرائیل [دامنه حملات خود را] گسترش دهد، عواقب وخیمی خواهد داشت».

جنبش حزب الله لبنان از همان روزهای نخست عملیات نیروهای مقاومت فلسطین موسوم به طوفان الاقصی، حملات موشکی و توپخانه‌ای خود را به رژیم صهیونیستی آغاز کرد و این حملات همچنان ادامه داد.

حزب الله شامگاه گذشته خبر داد که  در واکنش به جنایت هدف قرار دادن یک خودرو و شهادت چهار غیر نظامی لبنانی، شهرک صهیونیستی «کریات شمونا» را با چند فروند موشک گراد هدف قرار داده است.

حزب الله تأکید کرد که به هیچ عنوان با ضربه زدن و تعدی به غیر نظامیان، مسامحه نخواهد کرد، بلکه پاسخ قاطع و محکمی به این مسئله خواهد داد.

پس از به شهادت رسیدن چهار نفر از اعضای یک خانواده در حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان، مسئولان این رژیم از شهرک‌نشینان اسرائیلی ساکن در مناطق مرزی با لبنان خواستند که وارد پناهگاهها شوند.

حسن فضل الله نماینده فراکسیون وفاداری به مقاومت (وابسته به حزب الله) در پارلمان لبنان در واکنش به این جنایت صهیونیستها گفت: خون کودکان لبنان به خون کودکان غزه ملحق شده است.

این در حالی است که شب گذشته، یک خودروی غیر نظامی در «عیناتا» در جنوب لبنان هدف قرار گرفت و در پی آن، مادر بزرگ و سه کودک به شهادت رسیدند. در این حمله، رژیم صهیونیستی با پهپاد این خودرو را هدف قرار داده بود.

فضل الله با بیان اینکه ما در برابر یک جنایت خطرناک علیه غیر نظامیان قرار داریم، هشدار داد که دشمن صهیونیستی، هزینه این اقدام را خواهد داد.

وی با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی نمی‌تواند این جنایت را توجیه کند، خاطر نشان کرد: ما معادلات واضحی در قبال اسرائیل داریم. نمی‌توان ساکنان جنوب را ترساند و به هر قیمتی، با جنایات اسرائیل مقابله خواهیم کرد.

[ad_2]

خرید زعفران

معرفی تسهیلات بانکی

املاک قشم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *