خیز راست افراطی آمریکا برای استیضاح بایدن

[ad_1]

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا،  مارجوری تیلور گرین، قانون‌گذار جمهوری‌خواه جناح راست از ایالت جورجیا که تئوری‌های توطئه متعددی را چه قبل و چه در دوران تصدی خود در کنگره ترویج کرده، امروز در یک کنفرانس خبری از طرح خود برای استیضاح جو بایدن، رییس‌جمهوری آمریکا خبر داد.

او گفت: جو بایدن عمداً امنیت ملی ما را با امتناع از اجرای قوانین مهاجرت و امنیت مرزهای‌مان به خطر انداخته است. او به حدود ۶ میلیون مهاجر غیرقانونی از بیش از ۱۷۰ کشور اجازه داده است تا کشور ما را اشغال کنند. مرزبانی محروم، از منابع و سیاست‌های لازم برای حفاظت از کشورمان برخوردار است، اما دولت بایدن به طور عمدی از حفظ کنترل عملیاتی طبق قانون، خودداری کرده است.

گرین گفت: بایدن آشکارا وظیفه قانون اساسی خود را نقض کرده و تهدیدی مستقیم برای امنیت ملی ما است. بنابراین، جو بایدن برای ریاست جمهوری ایالات متحده مناسب نیست و باید استیضاح شود.

پایگاه خبری ایندیپندنت در ادامه تاکید کرد: علاوه بر این، این قانون‌گذار آمریکایی طرحی را در مورد استیضاح مریک گارلند، دادستان کل آمریکا، الخاندرو مایورکاس، وزیر امنیت داخلی، متیو گریوز، دادستان ناحیه کلمبیا، و کریستوفر رای، رئیس اف‌بی‌آی ارائه کرد.

[ad_2]

خرید زعفران

مشاغل قشم

فروشگاه دریل مگنت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *