ارائه یک طرح خطرناک از سوی جمهوریخواهان به سنا!

[ad_1]

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، کمیته روابط خارجی سنا آمریکا در اعلامیه ای اعلام کرد: (سناتورها) امروز قانون نه به معاهده استارت را معرفی کردند، قانونی که بطور رسمی روسیه را به نقض معاهده کنترل تسلیحات استارت جدید متهم می کند و اعلام می کند آمریکا باید خارج شود.

براساس اعلامیه کمیته روابط خارجی سنا، این لایحه همچنین قصد دارد نیروهای هسته ای آمریکا را تقویت کند و در عین حال محدودیت هایی را برای مذاکرات آتی کنترل تسلیحات ایجاد کند.

پیش از این “ودانت پاتل” سخنگوی وزارت خارجه آمریکا به خبرنگاران گفت که ایالات متحده معتقد است که روسیه محدودیت‌های معاهده نیواستارت را رعایت می کند و انتظار دارد که این محدودیت ها ادامه یابد.

، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در فوریه سال جاری اعلام کرد که مسکو حضور در پیمان نیو استارت را به صورت یک جانبه تعلیق می کند اما از آن خارج نمی شود.

وزارت خارجه آمریکا تاکید کرد که مسکو پیش از ازسرگیری گفت و گوها درباره این معاهده باید مشخص کند که چگونه تسلیحات دیگر کشورهای عضو ناتو که دارای سلاح های هسته ای هستند یعنی انگلیس و فرانسه، با ظرفیت ها و توانایی های آمریکا در نظر گرفته می شود.

 


 

 

[ad_2]

خرید زعفران

مشاغل قشم

فروشگاه دریل مگنت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *