خواص میوه بلوبری | خواص بلوبری برای درمان ، سلامت و زیبایی

[ad_1]



تاریخ بروزرسانی : 2023-07-07


گردآوری :


اشتراک گذاری :











از میوه های پر طرفدار و خوشمزه به بلوبری میتوان اشاره کرد .این نوع میوه خواص دارویی دارد و برای سلامت پوست بسیار مفید است .مزایای بلوبری برای سلامتی را دراسن بخش ببینید.

از میوه های خوشمزه و تابستانی میتوان به میوه ی بلوبری اشاره کرد .بسیاری از افراد عاضق این نوع میوه هستند .این میوه مقوی و مغذی می باشد .این میوه دارای خواص دارویی و درمانی می باشد و سرشار از آنتی اکسیدان‌ها است که به پوست شما کمک می‌کند و از پیری زود رس جلوگیری میکند . خواص میوه بلوبری را در نیک صالحی ببینید.

خواص میوه بلوبری

طبق یافته های یک مطالعه جدید، مصرف بلوبری می تواند به مقابله با روند پیری و بهبود قوه بینایی وحافظه کمک کند.محققان دانشگاه فلوریدا دریافته اند خوردن بلوبری می تواند به پیشگیری از ریسک ابتلا به سرطان و همچنین کاهش احتمال ابتلا به بیماری های قلبی کمک کند.مطالعات قبلی نشان داده اند که بلوبری سرشار از مواد آنتی اکسیدانی است که می تواند به پیشگیری از تاثیرات آلزایمر، نظیر کاهش مهارت های شناختی و حافظه، کمک کند و در نتیجه روند پیری را به تاخیر اندازد.

خواص میوه بلوبریخاصیت میوه لاکچری بلوبری
خاصیت میوه لاکچری بلوبریمیوه خوش رنگ

این میوه حاوی ترکیباتی به نام «آنتی سیانوسید» است که رگهای خونی را تقویت می کند، جریان خون را بهبودمی بخشد و می توان از آن در درمان اختلالات چشمی نظیر رتینوپاتی دیابتی، آب مروارید و آب سیاه استفاده کرد.این ترکیبات همچنین شبکیه چشم و در نتیجه بینایی را نیز تقویت می کنند.بلوبری نوعی گیاه گلدار با میوه ای توت مانند به رنگ آّبی تیره یا بنفش است.این میوه بومی شمال آمریکا بوده که طعم شیرینی دارد.

مهر



[ad_2]
طراحی و برنامه نویسی اپلیکیشن موبایل (اندروید و iOS) … با من تماس بگیرید 09124964046

افزایش لایک و فالور اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *