حمایت متفاوت روس‌ها از مردم فلسطین در سال نو میلادی

[ad_1]

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، روس‌ها برای حمایت از مردم فلسطین که در آستانه سال نو میلادی در معرض جنگی مرگبار قرار گرفته‌اند ابتکار عمل جالبی به خرج داده‌اند.

پایگاه آناتولی گزارش داد، مردم با قراردادن درخت‌های کریسمس و اسباب‌بازی مقابل سفارت فلسطین در مسکو همبستگی خودشان را با مردم غزه اعلام کرده و با حملات اسرائیل علیه غزه مخالفت کردند.

مطابق این گزارش، بیش از 50 درخت کریسمس، همراه با عکس‌هایی که جنایت‌های اسرائیل را نشان می‌دهد مقابل این سفارتخانه قرار گرفته‌اند. شهروندان علاوه بر این، بارکدهایی را برای کمک به فلسطین در کنار این عکس‌ها قرار داده‌اند.

این عملیات یکی از مرگبارترین حملات علیه این رژیم بود. مبارزان حماس در چند نقطه از حصارهای مرزی به داخل اراضی اشغالی نفوذ کردند، به روستاها یورش بردندو علاوه بر کشتن رساندن شمار زیادی از اسرائیلی‌ها، شماری از آن‌ها را به اسارت گرفتند.

رژیم صهیونیستی در پاسخ به این عملیات، حملات سنگینی را علیه غزه آغاز کرد و این منطقه را تحت محاصره کامل قرار داد. با وجود این، آن‌طورکه تحلیلگران می‌گویند، عملیات طوفان‌الاقصی شکست امنیتی-سیاسی بزرگی را به اسرائیل تحمیل کرده است.

مقام‌های رژیم اسرائیل هدف نظامی خود در این جنگ را نابودی حماس اعلام کرده‌اند. این در حالی است که بسیاری از تحلیلگران، حتی در فلسطین اشغالی امکان تحقق این هدف را زیر سوال برده‌اند.

[ad_2]

خرید زعفران

معرفی تسهیلات بانکی

املاک قشم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *