دو گزینه جذاب هدایت تاتنهام

[ad_1]

ناگلزمن و آنچلوتی جدی ترین گزینه های هدایت تاتنهام هستند.

به گزارش وبسایت نود و به نقل از فارس، کسب تنها 14 امتیاز از 12 مسابقه لیگ برتری و حضور در رده نازل چهاردهم جدول، در کنار نتایجی مثل شکست تحقیرآمیز 7-2 برابر بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا موجب شده تا آینده مائوریسیو پوچتینو در تاتنهام در هاله ای از ابهام قرار گیرد.

در کنار این نتایج ضعیف، خبر رسیده که پوچتینو خود نیز امید چندانی به آینده با تاتنهام ندارد و حضور در جمع مشتریانی مثل بایرن مونیخ، رئال مادرید و بارسلونا را ترجیح می‌دهد.

اکنون دیلی استار انگلستان گزارش داده یولین ناگلزمن سرمربی 32 ساله باشگاه لایپزیش جدی ترین گزینه اسپرز برای روزهای بعد از پوچ است. ناگلزمن که در سال 2017 و در هوفن‌هایم عنوان مربی سال آلمان را از آن خود کرد شروع مناسبی با لایپزیش داشته و با کسب 21 امتیاز از 11 مسابقه، بالاتر از تیم هایی مثل بایرن مونیخ و دورتموند در رده دوم جدول بوندسلیگا حضور یافته است.

در کنار این گزارش، دیلی میل از احتمال حضور کارلو آنچلوتی در شمال غرب لندن سخن گفته است. سرمربی ایتالیایی که در این روزها هدایت ناپولی را به عهده دارد رابطه مناسبی با آئورلیو دی‌لورنتیس نداشته و با بحران این هفته های پارتنوپی، امکان اخراج او از سن پائولو وجود دارد.

7712

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *