رئال مادرید یا یوونتوس؛ تمایل شخصی پوگبا کدام تیم است؟


پل پوگبا بازگشت به ایتالیا و تورین را ترجیح می‌دهد.

به گزارش وبسایت نود و به نقل از فارس، بحث خروج پل پوگبا از منچستریونایتد مدتهاست که مطرح شده و با صحبت های این بازیکن، به نظر می‌رسد رئال مادرید و یوونتوس جدی ترین گزینه های او در صورت جدایی از شیاطین سرخ باشند. 

اکنون نشریه توتواسپرت (نزدیک به باشگاه یوونتوس) گزارش داده که پل پوگبا ترجیح می‌دهد از بین دو باشگاه یوونتوس و رئال مادرید، یووه را برای ادامه فوتبال انتخاب کند. این گزارش، تجربه پوگبا در تورین و بازی برای بیانکونری در سال های 2012 تا 2016 را دلیل چنین ترجیحی می‌داند.

امید رئال مادرید برای جذب پوگبا، حضور زین الدین زیدان روی نیمکت باشگاه است؛ فردی که پوگبا عنوان کرده بود آرزوی کار با او را دارد. 

در سوی دیگر، عنوان شده که کریستیانو رونالدو فوق ستاره 34 ساله یوونتوس خرید پوگبا را به سران باشگاه توصیه کرده و با توجه به منابع مالی تازه باشگاه (که دست یووه را برای خرید در اندازه 300 میلیون یورو باز گذاشته) یوونتوس مشکلی برای پرداخت مبلغ مورد نظر یونایتد نخواهد داشت.

پوگبا در تابستان 2016 با انتقالی 105 میلیون یورویی و شکستن رکورد گران ترین بازیکن تاریخ فوتبال از یوونتوس به منچستریونایتد پیوست. او به همراه این باشگاه یک لیگ اروپا و یک جام اتحادیه را بالای سر برده و در فصل 19-2018 در تیم منتخب فصل لیگ برتر انگلیس حضور داشته است.

7712

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *