کلینزمن از هرتابرلین جدا شد

[ad_1]

سرمربی محبوب آلمانی به شکل ناگهانی تیمش را ترک کرد.

به گزارش سایت نود، یورگن کلینزمن از سرمربیگری تیم فوتبال هرتابرلین استعفا کرد.

 او که ماه نوامبر هدایت تنها نماینده پایتخت آلمان در بوندس‌لیگا را به عهده گرفته بود، پس از تنها 11 هفته به دلیل آنچه «رفتار نادرست روسای باشگاه» نامید، تیم را ترک کرد.

قرارداد مردی که جانشین آنته کوویچ شده بود تا پایان فصل جاری اعتبار داشت. کلینزمن 55 ساله در پستی در فیس‌بوک خبر کناره‌گیری خودش را اعلام کرد. او در این باره نوشت: «ماه نوامبر کارم را شروع کردم و همراه روسای باشگاه قول دادیم در لحظات سخت کنار هم باشیم. واقعا هم خوب کار کردیم و حالا 6 امتیاز با منطقه سقوط فاصله داریم. عمیقا اعتقاد دارم هرتابرلین به هدفش یعنی بقا در لیگ می‌رسد. به عنوان سرمربی به افرادی در کنارم نیاز داشتم که برای رسیدن به هدف، رفتار درستی داشته باشند؛ چیزی که واقعا وجود نداشت. توجه به جزئیات و دوری از حواشی بخصوص برای یک تیم در معرض سقوط مهم‌ترین نکته است. اگر به عنوان رئیس باشگاه به این مسائل توجه نکنید، هیچ کدام از مربیان دنیا در تیم شما موفق نمی‌شوند با این وضعیت، ناامید شدم و مجبور به استعفا از مربیگری و پست مدیریتی‌ام در باشگاه هستم.»

 هنوز مسئولان هرتابرلین به این اظهارات واکنش نشان نداده‌اند. گفته می‌شود کلینزمن و نوری، دستیاری ایرانی‌اش با باند داخلی موجود بین بازیکنان باشگاه که از طرف ریاست حمایت می‌شدند، مشکل داشتند.

1977

[ad_2]
طراحی و برنامه نویسی اپلیکیشن موبایل (اندروید و iOS) … با من تماس بگیرید 09124964046

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *