کلکسیون اسرارآمیز خودروهای کلاسیک در یک کلیسای متروک! + عکس

[ad_1]

حالا برای نخستین بار، کلکسیون اسرارآمیز او در کانون توجه قرار گرفته است: این وسایل‌نقلیه همین ماه به صورت آنلاین توسط حراج اتومبیل‌های کلاسیک به فروش گذاشته خواهند شد.  

به گفته‌ی خانه‌ی حراج، این خودروها آنقدر کمیاب و سالم نگهداری شده‌اند که بعید است کسی در طول عمرش بتواند کلکسیونی با این کیفیت را دوباره ببیند.  

پالمن اواسط دهه‌ی ۱۹۶۰ که به عنوان دلال حرفه‌ای کار می‌کرد، سلیقه‌اش را در حیطه‌ی خودروهای کلاسیک پرورش داد. نخستین وسیله‌ی نقلیه‌ی کمیابی که او خرید یک لانچیا B۲۰ زرد رنگ بود. در طول سالیان، او طیف وسیعی از برندها و مدل‌ها را از برندهای معروفی مانند جگوار و فورد گرفته تا نام‌های کمتر شناخته‌شده‌ای مانند مورتی و ایمپریا را خریداری کرد.

کمتر کسی از وجود این کلکسیون خبر داشت. به گفته‌ی خانه‌ی حراج، سال‌های متمادی، پالمن تقریباً تمام کارهای تعمیر و نگهداری خودروها را به تنهایی انجام می‌داد، از جمله راه‌اندازی منظم هر وسیله‌ی نقلیه برای اطمینان از گیرپاژ نکردن موتورها.  

بسیاری از خودروها ساخته‌ی استون مارتین، پورشه، فراری، فولکس واگن، ولوو، فیات، بنتلی، لینکلن، رولز رویس و ده‌ها سازنده‌ی دیگر هستند. وقتی گالری آدرلینگ آن‌ها را پیدا کرد، کمی گرد و غبار گرفته بودند اما وضعیت کلی‌شان عالی بود.  

نیکو و نیک آلدرینگ، مالکین گالری آلدرینگ در بیانیه‌ای اعلام کردند: «این کلکسیون به معنای واقعی کلمه یک فرصت استثنایی برای علاقه‌مندان و مجموعه‌داران خودرو در سراسر جهان است تا مجموعه‌شان را گسترش دهند.» 

از نادرترین و احتمالاً گران‌ترین خودروهای موجود در این مجموعه می‌توان به Lancia B۲۴ Spider  اشاره کرد. از آنجا که تعداد کمی از این خودرو ساخته شده است، انتظار می‌رود قیمت آن ۶۶۰ تا ۷۷۰ هزار دلار باشد. دیگر خودروهای این مجموعه شامل فراری ۳۶۵ آبی و مرسدس ۳۰۰ اس کانورتیبل سفید می‌شوند.  

طبق گزارش‌ها پالمن به قدری بیمار است که نمی‌تواند درباره کلکسیونش اطلاعات بیشتری ارائه دهد، اما خود خودروها بخش زیادی از داستان را در خودشان دارند.  

کارلو ته لینتلو، سخنگوی گالری آدرلینگ، به CNN گفته است: «این خودروها بسیار متنوع و در شرایط عالی هستند. مردم معمولاً برای درست کردن کلکسیون ماشین، روی یک برند تمرکز می‌کنند، مثلاً مرسدس بنز، جگوار یا بی‌ام‌و، اما آقای پالمن فقط اتومبیل‌های گران‌قیمت یا منحصر به فرد را جمع‌آوری نکرده است. او هر چیزی را که از نظرش زیبا بوده خریداری کرده است.»

[ad_2]

خرید زعفران

مشاغل قشم

فروشگاه دریل مگنت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *