پیام تبریک وزیر کشور به فرمانده جدید فراجا

[ad_1]

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا از پایگاه خبری پلیس، متن پیام دکتر احمد وحیدی به سردار احمدرضا رادان به شرح زیر است:

پیام ویژه ابراهیم رئیسی به «سردار رادان»

بسم الله الرحمن الرحیم

امنیت و آسایش عمومی کشور مرهون تلاش‌های شبانه‌روزی و جهادی نیروهای خدوم و انقلابی فراجاست که جانانه و با عشق به آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی در راه اعتلای وطن و خنثی‌سازی نقشه‌های شوم ضد امنیتی دشمنان مجاهدت می‌کنند.

 ایثارگری و جانفشانی‌های حافظان و پاسداران امنیت کشور نشان از روحیه انقلابی، مکتبی و مردم‌داری عزیزان فراجا دارد که مخلصانه برای امنیت و آرامش پایدار کشور در صحنه‌ها و بزنگاه‌های حساس حضور فعال دارند.

در وقایع تلخ اخیر کشور که دشمن با میدان آوردن همه ظرفیت‌های رسانه‌ای سعی در القای ناامنی و بی‌ثباتی در کشور بود؛ میدانداری مدافعان امنیت عمومی کشور و البته هوشیاری و آگاهی مردم از نیات پلید دشمن باعث برهم خوردن همه برنامه‌های دشمن شد.

مسیر پر افق و نورانی انقلاب اسلامی، درخشان‌تر از هر عصری در حرکت است و در این عرصه پرافتخار، کارگزاران انقلابی هر کدام به وسع و تلاش خود برای پیشرفت و اقتدار این انقلاب الهی خدمت می کنند. تغییرات در عرصه مدیریتی این نظام مقدس، گویای پویایی و روند رو به رشد این درخت تنومند است و امروز با تدبیر و صلاح رهبر حکیم انقلاب اسلامی و فرمانده معظم کل قوا، برادر دیگری فرصت خدمت‌گزاری به مردم عزیز کشور در سمت فرماندهی کل انتظامی را یافته است.

سردار سرتیپ رادان کارنامه درخشانی در حوزه خطیر امنیت و نظم عمومی کشور در مجموعه فرماندهی کل انتظامی و در سمت‌هایی رئیس مرکز مطالعات راهبردی فراجا و همچنین جانشین فرمانده کل انتظامی دارد و انتظار می رود با عنایت به تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و حرکت در گام دوم انقلاب اسلامی در جلب رضایت خدای متعال و رضایتمندی مردم قوی‌تر و منسجم تر از هر زمان دیگری به تحکیم پایه های امنیت و آرامش عمومی کشور در جنگ ترکیبی پیچیده دشمن و تربیت نیروهای متخصص در این زمینه همت گمارد.

از تلاش‌های خالصانه سردار سرتیپ اشتری در طی مدت حضور در سمت فرماندهی کل انتظامی کمال تقدیر و سپاسگزاری را دارم و از خداوند متعال برایشان آرزوی بهروزی و توفیق روز افزون مسالت دارم.

[ad_2]

خرید زعفران

نیازمندی های جزیره قشم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *