نگرانی شدید ژنرال اسرائیلی از قدرت نظامی ایران

[ad_1]

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، «عاموس گلعاد» ژنرال ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی در گفت‌وگوی رادیویی با خطرناک خواندن برنامه اصلاحات قضائی بنیامین نتانیاهو بر قدرت بازدارندگی ارتش رژیم صهیونیستی نسبت به بروز تنش‌های امنیتی فزاینده در میان نظامیان این رژیم هشدار داد.

اظهارات کاخ سفید درباره 6 میلیارد دلار مسدودشده ایران در کره جنوبی

المیادین گزارش داد، وبگاه عبری «معاریو» به نقل از رادیو ارتش «اسرائیل» گزارش داد که این فرمانده امنیتی سابق وزارت جنگ با انتقاد از پافشاری نتانیاهو در اصلاحات قضائی دیوان عالی گفت که ما در یک وضعیت بی‌سابقه‌ای قرار داریم زیرا «کرم سایبری» ساخت «اسرائیل» تصمیم گرفته است ما را از درون بخورد و دشمن از آسیب‌هایی که به انسجام ما وارد می‌کند، مطلع است.

ژنرال بازنشسته صهیونیستی مدعی شد: «ایران به یک کشور هسته‌ای مبدل شده است، آن هم در زمان نخست وزیری که هدفش مبارزه با این موضوع بود. قدرت آن در زمینه بالستیک و موشکی افزایش یافته است، افزون بر این، بیش از هر زمان دیگری در لبنان مستقر و قدرت یافته است و از سوی دیگر از سمت اردن نیز تحت فشار قرار گرفته‌ایم.»

گلعاد گفت، تهدیدی که رژیم صهیونیستی با آن روبروست لزوماً این نیست که همین فردا مورد حمله قرار خواهد گرفت، زیرا قدرت ارتش همچنان پابرجاست، اما شکاف‌هایی وجود دارد و این شکاف‌ها بسیار خطرناک است.

تصمیم جدید آلمان درباره نظامیان این کشور در عراق

وی در مورد کارآمدی ارتش رژیم صهیونیستی گفت، رئیس ستاد ارتش کم صحبت می‌کند؛ اما در عمل واقعیت‌هایی را در حوزه اطلاعات منعکس می‌کند. او هم اتفاقات ارتش را شاهد است. اگر کودتای قضائی (تغییرات قضائی) ادامه یابد ارتش هم ضعیف می‌شود. انسجام داخلی برای مقابله با هر دشمنی ضروری است.

گلعاد در پایان این مصاحبه به جلسه دیوان عالی رژیم صهیونیستی پیرامون بررسی دادخواست‌ها علیه قانون لغو استدلال معقولیت پرداخت و گفت: جلسه تاریخی مهمی بود. چنین چیزی ندیده بودم. در واقع بررسی معقولیت نبود بلکه این مساله بررسی شد که آیا ما دموکرات هستیم یا خیر؟

[ad_2]

خرید زعفران

معرفی تسهیلات بانکی

املاک قشم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *