نشست امنیتی بنیامین نتانیاهو و لاپید برگزار شد

[ad_1]

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، رادیو ارتش رژیم صهیونیستی با اعلام این خبر مطلب، نخست وزیر (رژیم) اسرائیل، رهبر مخالفان را در جریان آخرین تحولات امنیتی اسرائیل قرار داد.

به گزارش این رسانه عبری زبان نتانیاهو پیش از این نشست هم اعلام کرده بود، تل‌آویو به روش‌های علنی و سری علیه سازمان‌های فلسطینی در غزه در حال فعالیت است.

او افزود: اگر سازمان‌های حاضر در غزه تصور می‌کنند می‌توانند از بحران داخلی ما سوء استفاده کرده و به اقدام علیه ما بپردازند سخت در اشتباه اند، ما به شکل علنی و سری علیه آنها در حال اقدام هستیم.

نتانیاهو همچنین نشستی با رؤسای شوراهای شهرک‌های اطراف نوار غزه داشت، رادیو ارتش رژیم صهیونیستی به نقل از مسئولینی که از مفاد این نشست مطلع بودند خبر داد، برداشت آنها از این نشست آن است که احتمال ادامه تشنج امنیتی با غزه بسیار زیاد است.

گفتنی است یائیر لاپید رهبر مخالفان در پایان نشست خود با نتانیاهو گفت: ما یکی از بهترین ساختاری‌های امنیتی را در جهان داریم، اما مشکل ما در رهبری آن است، ساختار حاکم فعلی افراطی بوده و واجد شرایط اداره اسرائیل در چنین شرایط پر تنشی نیست.

او با دلقک توصیف کردن بن گویر (وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی) گفت: مسجد الاقصی قابل انفجار‌‌ترین نقطه در جهان در ماه رمضان محسوب می‌شود، این مکان نمی‌تواند توسط یک دلقک تیک تاک اداره شود، دلقکی که حتی نیروهای پلیس و امنیتی هم به او اعتماد ندارند.

لیکود نیز در واکنش به اظهارات لاپید گفت: بسیار تاسف بار است در حالی که اسرائیل سرگرم جنگ همزمان در سه جبهه است و با وجود آن که نخست وزیر نتانیاهو از وی برای نشست امنیتی دعوت کرده و وی را در جریان تحولات امنیتی قرار داده، لاپید به جای تلاشی برای وحدت بخشیدن همچنان سیاست پوچگرایانه خود را ادامه می‌دهد.

[ad_2]

خرید زعفران

مشاغل قشم

فروشگاه دریل مگنت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *