منچستریونایتد 1-1 اورتون؛ لغزش دوباره در خانه به قیمت از دست رفتن جایگاه پنجم

[ad_1]

اورتون در دومین دیدار بزرگ خود با مربی موقت به تساوی ارزشمندی دست یافت.

به گزارش وبسایت نود، در ادامه رقابت های هفته هفدهم لیگ برتر انگلیس بعد از ظهر یکشنبه و از ساعت 17:30 (به وقت تهران) منچستریونایتد در ورزشگاه اولدترافورد میزبان اورتون بود که این مسابقه در نهایت با تساوی 1-1 به پایان رسید. 

منچستریونایتد که در دو بازی آخر خود با کسب پیروزی های ارزشمند برابر تاتنهام و منچسترسیتی به جایگاه پنچم جدول رسیده بود، در حالی میزبان اورتون بود که در 26 بازی آخر خانگی برابر تافی ها، 20 برد و 5 تساوی کسب کرده و تنها در دیدار دسامبر 2013 (1-0) متحمل شکست خانگی شده بود. در سمت مقابل اورتون که در بازی قبلی با هدایت دانکن فرگوسن به پیروزی 3-1 برابر چلسی رسیده بود، امیدوار بود برای اولین بار از ماه آپریل، پیروزی در دو بازی متوالی لیگ برتری را تجربه کند. 

منچستریونایتد با ترکیب ابتدایی زیر به میدان رفت:

ده‌خیا؛ فن‌بیساکا، لیندلوف، مگوایر، شاو؛ مک‌تومینی، فرد؛ جیمز، لینگارد، رشفورد؛ مارسیال

اورتون در دقیقه 36 به شکلی عجیب به گل نخست دست یافت. کرنر ارسالی لیتون بینز از سمت چپ با خروج و دفع عجیب داوید ده‌خیا، به سمت تیر دورتر دروازه رفت و با شدت به ویکتور لیندلوف که در همان نقطه ایستاده بود، برخورد کرد. فاصله کم لیندلوف با خط دروازه فرصت هرگونه واکنشی را از مدافع سوئدی گرفت تا توپ با برخورد تصادفی به لیندلوف وارد دروازه شده و یک گل به خودی ثبت شود. 

بعد از دسامبر 2018 و مارکوس روخو (دیدار برابر آرسنال) ویکتور لیندلوف نخستین بازیکن منچستریونایتد است که در رقابت های لیگ برتر گل به خودی می‌زند. همچنین بعد از دیدار برابر وستهم در سپتامبر 2018، این دومین گل به خودی لیندلوف با پیراهن منچستریونایتد است.

منچستریونایتد شباهتی به تیم دو دیدار آخر نداشت و سیستم 2-4-4 اورتون شیاطین سرخ را کاملا از کار انداخته بود تا نیمه اول با برتری 1-0 آبی های مرسی ساید به پایان برسد. 

در نیمه دوم بر شدت حملات منچستریونایتد اضافه شد و در این بین جدی ترین موقعیت این تیم در دقیقه 63 و با شوت محکم لوک شاو ایجاد شد که این ضربه با واکنش مناسب پیکفورد دور شد و ضربه ریباند جیمز نیز با برخورد به صورت جسی لینگارد بلوکه شد. 

منچستریونایتد در دقیقه 77 توسط بازیکن تعویضی خود به گل رسید. دنیل جیمز که در سمت چپ در حال حرکت بود، با تغییر مسیر و حرکت در عرض توپ را به میسن گرین‌وود سپرد. گرینوود نیز بعد از کنترل توپ با ضربه پای چپ زمینی توپ را به گوشه سمت راست دروازه فرستاد تا بازی به تساوی کشیده شود. 

گرینوود که در دقیقه 65 به جای لینگارد به میدان آمده بود، دومین گل لیگ برتری خود را هم به ثمر رساند. مهاجم 18 ساله اکنون با 7 گل، دومین گلزن برتر فصل منچستریونایتد (در تمامی رقابت ها) محسوب می‌شود.

این مسابقه در نهایت با تساوی 1-1 دو تیم همراه بود تا منچستریونایتد 25 امتیازی شده و با توجه به پیروزی تاتنهام در بازی همزمان، به جایگاه ششم جدول سقوط کند. اورتون نیز با 18 امتیاز در جایگاه شانزدهم جدول قرار گرفت.

در دیگر مسابقه همزمان تاتنهام در ورزشگاه مولینیو مهمان وولورهمپتون بود که این مسابقه با برتری 2-1 تاتنهام به پایان رسید. تاتنهام در دقیقه 8 با شلیک تماشایی لوکاس مورا به گل نخست رسید اما این گل در دقیقه 67 با گل آداما ترائوره پاسخ داده شد. در نهایت در اولین دقیقه از وقت های اضافه کرنر ارسالی کریستین اریکسن با ضربه سر یان فرتونگن به درون دروازه رفت تا تاتنهام ژوزه مورینیو در این بازی حساس به برتری برسد. 

به این ترتیب تاتنهام با کسب هفتمین پیروزی فصل 26 امتیازی شد و به رده پنجم جدول صعود کرد. وولورهمپتون نیز با 24 امتیاز در رده هشتم حضور دارد. 

7712

[ad_2]
طراحی و برنامه نویسی اپلیکیشن موبایل (اندروید و iOS) … با من تماس بگیرید 09124964046

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *