لیگ قهرمانان اروپا؛ حذف اینتر و آژاکس در شب صعود چلسی و دورتموند

[ad_1]

تیم های آژاکس و اینتر از لیگ قهرمانان اروپا حذف شدند.

به گزارش وبسایت نود، هفته پایانی دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا با برگزاری ۶ بازی در ساعت ۲۳:۳۰ ادامه پیدا کرد. در گروه هفتم تیم لیون در خانه به تساوی ۲-۲ مقابل لایپزیگ رضایت داد و زنیت ده نفره در خانه بنفیکا با سه گل  شکست خورد. گل سوم بنفیکا به اشتباه توسط سردار آزمون وارد دروازه خودی شد. در این گروه لایپزیگ صدرنشین شد و لیون به عنوان تیم دوم صعود کرد. تیم سردار آزمون هم قعرنشین شد و از صعود به لیگ اروپا باز ماند.

در گروه هشتم تیم چلسی در خانه با نتیجه ۲-۱ از سد لیل گذشت تا به دور بعد راه یابد. آبراهام و آزپیلیکوئتا گل های چلسی را بثمر رساندند. تیم آژاکس هم که فصل پیش به نیمه نهایی رسیده بود در عین ناباوری در خانه با یک گل مغلوب والنسیا شد تا از صعود باز بماند و به لیگ اروپا برود. والنسیا صدرنشین گروه شد و چلسی به عنوان تیم دوم صعود کرد.

در گروه ششم تیم اینتر در سن سیرو با نتیجه ۱-۲ مغلوب بارسلونا شد تا از صعود به دور بعد باز بماند و به لیگ اروپا برود. فاتی و پرز برای بارسا که به مسی استراحت داده بود و لوکاکو برای اینتر گلزنی کردند. در دیگر بازی این گروه تیم دورتموند با نتیجه ۲-۱ از سد اسلاویاپراگ گذشت و به عنوان تیم دوم صعود کرد. سانچو و برانت برای دورتموند که از دقیقه ۷۷ ده نفره شده بود گلزنی کردند.

۲۰۳۱

[ad_2]
طراحی و برنامه نویسی اپلیکیشن موبایل (اندروید و iOS) … با من تماس بگیرید 09124964046

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *