قیمت یک شب اقامت در هتل های تهران+لیست قیمت

[ad_1]

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از اکوایران ،با یک نگاه کوتاه به سکوهای(پلتفرم) اجاره سوئیت و ویلا می‌توان فهمید که تعداد این واحدها روزبه‌روز رو به افزایش است چراکه اقامت در هتل به اصطلاح لوکس‌تر و هزینه‌بر تر از اقامت در سوئیت است.

هزینه اقامت روزانه یک نفر در یک هتل 5 ستاره واقع در سعادت آباد، 7 میلیون تومان است؛ با این مبلغ می‌توان در یک سوئیت دو نفره در این محله، به مدت 7 شب اقامت داشت.

هزینه اقامت روزانه یک نفر در یک هتل 1 ستاره واقع در میدان ونک، 2 میلیون و 500 هزار تومان است؛ با این مبلغ در این محله می‌توان یک سوئیت مبله، 2 خوابه و با ظرفیت 4 نفر را برای یک شب اجاره کرد.

شروع قیمت‌ها برای اجاره سوئیت یک نفره در تهران، از شبی 350 هزار تومان است؛ هرچند که سوئیت‌های با این قیمت، امکانات و کیفیت پایین‌تری نسبت به هتل دارند اما به لحاظ ظرفیت مهمان، پذیرش یک تا 4 نفر امکان پذیر است.

بنابراین، با توجه به رشد آگهی‌های اجاره سوئیت، افزایش تنوع برای انتخاب، هزینه کمتر از اقامت در هتل، مساحت و تعداد اتاق بالاتر، طبیعی است مسافران اجاره سوئیت با قیمت مناسب‌ و تعداد ظرفیت بیشتر را به اقامت در هتل با قیمت نجومی، ترجیح دهند که البته عرضه زیاد سوئیت اجاره‌ای نشان از همین امر است.

برای اقامت یک شب در اتاق یک نفره از یک هتل 4 ستاره واقع در بلوار کشاورز، 4 میلیون و 164 هزار تومان و برای اقامت یک شب در اتاقی با این مشخصات در یک هتل 3 ستاره در شمیرانات، یک میلیون تومان تعیین شده است.

اقامت یک شب در یک اتاق یک نفره در یک هتل 2 ستاره در میدان بهارستان، 708 هزار تومان است و اقامت در یک اتاق در هتلی 1 ستاره در سعدی جنوبی، 865 هزار تومان است.

 8aNGqTsYFRu9

 

[ad_2]

خرید زعفران

معرفی تسهیلات بانکی

املاک قشم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *