قیمت دینار عراق امروز 26 اسفند 1402/ آخرین قیمت لیر ترکیه در بازار/ قیمت درهم اوج گرفت

[ad_1]

به گزارش اقتصادنیوز، ایران و ترکیه همواره به عنوان دو کشور همسایه، روابط اقتصادی و تجاری گسترده‌ای با یکدیگر دارند و اهمیت بازار ترکیه برای تاجران ایرانی با توجه به همسایه بودن با این کشور موجب شد تا روسای گمرکات دو کشور در نشستی مشترک، برنامه‌های عملیاتی برای توسعه و روانسازی مبادلات تجاری را بررسی کنند.

در این نشست پیگیری توافق‌نامه و تفاهم‌نامه‌های مختلف گذشته و انعقاد تفاهم‌نامه و برنامه‌های عملیاتی جدید در دستور کار محمد رضوانی‌فر رئیس کل گمرک ایران و سزای اوچارماک رئیس کل گمرک ترکیه قرار گرفت. براساس آنچه رضوانی‌فر اعلام کرده است، ۹ درصد از صادرات ایران به مقصد ترکیه و ۱۲ درصد از واردات ایران از مبدا این کشور است.

موضوع مهمی حکایت از جایگاه مهم دو کشور در اقتصاد یکدیگر دارد و باید دید انعقاد تفاهمنامه‌های اخیر تا چه اندازه می تواند در تعمیق این روابط نقش موثری داشته باشد. اما فضای روابط ایران و ترکیه تنها متمرکز بر حوزه تجاری نیست و بخش عمده‌ای از روابط این دو کشور را تردد مسافران و گردشگران شکل می‌دهد. حال که بر روابط فی مابین ایران و ترکیه نگاهی انداخته ایم بد نیست آخرین قیمت لیر؛ واحد پول رسمی این کشور در بازار ارز تهران را هم مرور کنیم.

قیمت لیر ترکیه امروز 26 اسفند 1402

قیمت لیر ترکیه در آخرین شنبه سال در حالی شاهد انجام معاملات ارزی بود که نسبت به دو روز گذشته روند صعودی را تجربه کرد و 1885 تومان قیمت خورد تا 20 تومان رشد نسبت به پنجشنبه هفته پیش داشته باشد.

همچنین نرخ برابری هر لیر ترکیه با دلار آمریکا نسبت به هفته گذشته، 32.09 است.

قیمت دینار عراق امروز

نخستین روز کاری هفته در حالی برای بازار ارز تهران سپری شد که قیمت دینار عراق روندی متفاوت از هفته گذشته را در پیش گرفت و خلاف آنچه در معاملات روز پنجشنبه رخ داد؛ با افت ارزش نامحسوس یک تومانی 45 تومان نرخ گذاری و مبادله شد.

این در حالیست که ارزش هر دینار عراق در همه معاملات هفته پیش ثبات را تجربه کرده و بدون تغییر بود.

آخرین نرخ درهم امارات در بازار

امروز در بازار ارز تهران ارزش هر درهم امارات 16080 تومان بود؛ نرخی که در مقایسه با معاملات دو روز گذشته بازار، رشد 60 تومانی را در پیش گرفته است و پا در مسیر صعودی گذاشته است.

امروز نرخ برابری هر درهم امارات با دلار آمریکا در بازار ارز تهران هم 0.27 است.

درهم

نرخ امروز ریال عمان

پایان معاملات امروز بازار ارز تهران حکایت از افزایش نسبی قیمت ریال عمان نسبت به روز پایانی هفته گذشته دارد. امروز هر ریال عمان در جریان مبادلات ارزی معامله گران، 156,620 تومان قیمت خورد که در مقایسه با روز پنجشنبه هزار و 400 تومان گران شده است.

قیمت منات آذربایجان امروز

امروز قیمت منات آذربایجان در جریان فعالیت بازار ارز تهران روند صعودی را در پیش گرفت، منات که دو روز پیش 35030 تومان معامله شده بود؛ با تجربه رشد قیمت 320 تومانی، 35350 تومان ارزش گذاری و معامله شد.

منات آذربایجان

آخرین قیمت درام ارمنستان

همچنین امروز هر درام؛ واحد پول رسمی کشور ارمنستان در جریان خرید و فروش معامله گران در بازار ارز تهران رشد دو تومانی را تجربه کرد و 151 تومان خرید و فروش شد.

نرخ لاری گرجستان امروز

در نهایت ارزش هر لاری گرجستان امروز در بازار ارز تهران با روند صعودی که تجربه کرد به 22430 تومان رسید تا در مقایسه با هفته گذشته رشد 40 تومانی را تجربه کرده باشد.

همچنین نرخ برابری هر لاری گرجستان با دلار آمریکا در بازار امروز 0.38 است.

بازار ارز تهران آخرین شنبه سال را در حالی به پایان رساند که روند غالب بر ارزها افزایشی بود و به جز دینار عراق که تنها ارز کاهشی امروز بازار بود؛ سایر نرخ ها بر روند صعودی پافشاری کردند.

ریال عمان هم طبق روال همیشه بیشترین میزان افزایش را به خود اختصاص داده بود و درام ارمنستان هم کمترین میزان رشد را تجربه کرده است.

[ad_2]

خرید زعفران

معرفی تسهیلات بانکی

املاک قشم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *