قیمت تارا اتومات پایین آمد/ آخرین قیمت خودرو امروز 16 آبان 1402/ + جدول

[ad_1]

به گزارش اقتصادنیوز؛ رصد بازار نشان‌ می‌دهد قیمت برخی از خودروهای داخلی امروز، افزایش جزئی داشتند؛ اما کلیت بازار ثبات داشته است.

ارزیابی بازار نشان می‌دهد امروز قیمت خودرو وضعیت آرامی داشت و نهایت افزایش رشد قیمت در بازار به 3 میلیون رسید. رکود به وجود آمده در بازار، عمده دلیلی که فعالان بازار خودرو معتقدند نتوانست مردم را برای خرید از بازار ترغیب کند. 

براساس ارزیابی بازار امروز پرطرفدارهای ایران‌خودرو امروز «دنا پلاس توربو اتوماتAT» در بازار بیشترین رشد قیمت را داشت و با افزایش 3 میلیونی راهی بازار شد. از سوی دیگر «هایماS8» و «پژو 206 دنده‌ای» در بازار رشدی 2 میلیونی را تجربه کردند.

قیمت محصولات ایران خودرو

در میان محصولات ایران خودرو امروز قیمت خودروهای «پژو207 دنده‌ای»، «هایماS8» ، «تارا اتوماتV2»، «پژو 206 دنده‌ای»، «دنا پلاس 6 دنده توربو» و «دنا پلاس توربو اتوماتAT» مورد ارزیابی قرار گرفت.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است «پژو 206 دنده‌ای» در بازار 485 میلیون تومان قیمت خورد و نسبت به روز گذشته رشدی 2 میلیون تومانی داشت. «هایما S8 پلاس» هم که دیروز بیشتریت رشد قیمت را به خود اختصاص داده بود امروز به رشد 2 میلیونی بسنده کرد و یک میلیارد و 672 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد.

از سوی دیگر ارزیابی بازار از افت یک میلیونی «تارا اتوماتV2 » در بازار امروز حکایت دارد این خودرو امروز 778 میلیون تومان در بازار قیمت‌گذاری شد.

از سوی دیگر ارزیابی‌ها نشان می دهد «دنا پلاس 6دنده توربو» 742 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و تغییر قیمت نداشت اما «دنا پلاس توربو اتومات» با رشد 3 میلیون تومان 810 میلیون قیمت خورد. از سوی دیگر بررسی‌‌ها نشان می‌دهد امروز پژو «207 دنده‌ای» هم در بازار 612 میلیون تومان قیمت خورد و افت 2 میلیونی داشت.

ااااقتصاد 16

[ad_2]

خرید زعفران

معرفی تسهیلات بانکی

املاک قشم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *