فینال جام اتحادیه انگلیس از نگاه آمار؛ قهرمانان دیروز، فاتحان امروز

[ad_1]

نبرد منچسترسیتی و استون‌ویلا، جنگ قهرمانان سابق و فعلی رقابت‌های جام اتحادیه انگلیس است.

به گزارش سایت نود، بازی نهایی رقابت‌های جام اتحادیه انگلیس در حالی ساعت 20 امشب به وقت تهران در ورزشگاه ومبلی لندن بین منچسترسیتی و استون‌ویلا انجام می‌شود که از یک سو منچسترسیتی برای سومین قهرمانی متوالی در این جام آماده می‌شود و از سوی دیگر استون‌ویلا به عنوان دومین تیم صاحب رکورد حضور در فینال جام اتحادیه به اولین قهرمانی در جام سوم داخلی انگلیس از سال 1996 می‌اندیشد.

 از نگاه آمار

 *بعد از لیورپول هیچ تیمی به اندازه استون‌ویلا فینال جام اتحادیه انگلیس را تجربه نکرده است. این تیم 9 بار به فینال جام اتحادیه رسیده و 5 بار به قهرمانی رسیده است.

* سیتی به دنبال هفتمین قهرمانی در این جام است؛ سومین قهرمانی متوالی و چهارمین قهرمانی در 6 فصل اخیر. اگر آن‌ها امشب ببرند پس از لیورپول که 4 بار متوالی این جام را برده، با 3 قهرمانی متوالی در رده دوم صاحبان بیش‌ترین قهرمانی پی در پی در جام اتحادیه قرار می‌گیرند.

*منچسترسیتی ذر 8 رویارویی قبلی با ویلا 7 برد، یک تساوی، 26 گل زده و تنها 3 گل خورده را رقم زده است.

*گواردیولا در حالی بیست و پنجمین فینال دوران مربیگری‌اش را پشت سر می‌گذارد که در 20 فینال از 24 فینال قبلی پیروز شده و هر 5 بازی نهایی در سمت فعلی را برده است. او  4 فینال از 7 بازی نهایی اخیرش را در ضربات پنالتی به اتمام رسانده است.

1977

*

[ad_2]
طراحی و برنامه نویسی اپلیکیشن موبایل (اندروید و iOS) … با من تماس بگیرید 09124964046

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *