فشار بر روی پاریسن‌ژرمن؛ ام‌باپه قصد ماندن ندارد

[ad_1]

کیلیان ام‌باپه نشانه های تمدید قرارداد را از خود بروز نداده است.

به گزارش وبسایت نود و به نقل از مارکا، قرارداد کیلیان ام‌باپه با پاریسن‌ژرمن تا سال 2022 اعتبار دارد و پی‌اس‌جی قصد دارد این قرارداد را تمدید کند اما ام‌باپه، حداقل در زمان کنونی، تمایلی به این تمدید از خود نشان نداده است.

ستاره 20 ساله پاریسن‌ژرمن یکی از خواستنی ترین بازیکنان این روزهای فوتبال اروپاست و غول های بزرگی از جمله رئال مادرید به دنبال مناسب ترین فرصت برای ارائه پیشنهاد رسمی به او می‌گردند. با این حال، پی‌اس‌جی هیچ تمایلی ندارد تا برای واگذاری ستاره خود در تابستان با باشگاهی وارد مذاکره شود. 

باشگاه پاریسی کار دشواری برای کنترل بلندپروازی های ام‌باپه داشته و رفتار او در دو بازی اخیر، این باشگاه را دچار سرگیجه کرده است. توخل در دو مسابقه برابر نانت و مون‌پلیه، قبل از پایان یافتن مسابقه اقدام به تعویض ام‌باپه کرد و رفتار او در هنگام خروج از زمین، پیامی واضح برای مربی و مدیران این باشگاه داشت. 

مهم ترین نکته در تعیین تکلیف ام‌باپه در پاریسن‌ژرمن، سرنوشت این تیم در لیگ قهرمانان اروپاست. پی‌اس‌جی که نقش اول بودن ام‌باپه در پروژه قهرمانی های خود را تضمین کرده، باید به قهرمانی اروپا برسد تا آن گاه ام‌باپه بتواند به یک مدعی جدی کسب توپ طلا تبدیل شود. 

پاریسن‌ژرمن اکنون به خوبی دریافته ام‌باپه، دیگر بازیکن چند سال قبل نیست که به خاطر ماندن در پایتخت و رشد در پاریس، از پیشنهاد رئال صرف نظر کرده بود.

لئوناردو، مدیرورزشی پاریسن‌ژرمن روشن کرده که تماس هایی جهت این تمدید قرارداد با ام‌باپه برقرار شده و پاریسی ها با ارائه پیشنهادی سالانه 25 میلیون یورویی، قصد دارند قرارداد ام‌باپه را تا سال 2025 تمدید کنند. اکنون و با توجه به شرایط مبهم نیمار، پاریسن‌ژرمن به آسانی اجازه جدایی را به ام‌باپه نخواهد داد.

7712

[ad_2]
طراحی و برنامه نویسی اپلیکیشن موبایل (اندروید و iOS) … با من تماس بگیرید 09124964046

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *