عملکرد ضعیف پرسپولیسی‌ها بعد از حضور در فینال آسیا/ باخت در تمام بازی‌های خارج از خانه

[ad_1]

پرسپولیسی‌ها بعد از فینالیست شدن در آسیا، چهارمین بازی پیاپی خارج از خانه‌ی خود در لیگ قهرمانان آسیا را هم باختند.

به گزارش وبسایت نود، پرسپولیس قهرمان سه دوره‌ی گذشته لیگ برتر و صدرنشین فعلی فوتبال ایران، لیگ قهرمانان آسیا 2020 را با شکست خارج از خانه مقابل الدحیل قطر آغاز کرد. سرخپوشان تهرانی که در لیگ قهرمانان 2018 به فینال رسیده بودند، بعد از عدم قهرمانی در آن دوره نتوانستند نتایج قابل قبولی در این رقابت‌ها بگیرند. آن‌ها که در دو فصل متوالی 2017 و 2018 به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا رسیده بودند، فصل گذشته به عنوان مدافع عنوان قهرمانی در گروه چهار تیمی خود چهارم شدند و وداعی تلخ با این رقابت‌ها داشتند. به بهانه‌ی شروع همراه با باخت پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا 2020، در این گزارش عملکرد پرسپولیسی‌ها بعد از فینالیست شدن در آسیا را بررسی کرده‌ایم.

 

شکست در بیش از 50 درصد از بازی‌ها

پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا 2019 با تیم‌های پاختاکور ازبکستان، السد قطر و الاهلی عربستان همگروه بود. شاگردان برانکو ایوانکوویچ این رقابت‌ها را با تساوی یک بر یک خانگی مقابل پاختاکور آغاز کردند. آن‌ها بعد از تساوی مقابل پاختاکور، مقابل السد قطر با گل ثانیه‌های پایانی بغداد بونجاح الجزایری بازی را به میزبان خود واگذار کردند. شاگردان برانکو بازی پایانی دو رفت خود را مقابل الاهلی عربستان در روزی که در زمین بی طرف میزبان این تیم بودند، با نتیجه‌ی 2 بر صفر بردند. بعد کسب اولین برد در لیگ قهرمانان 2019، سرخپوشان پایتخت دو شکست را مقابل الاهلی عربستان و پاختاکور ازبکستان متحمل شدند. بازی آخر پرسپولیسی‌ها در آزادی برای آن‌ها با برد 2 بر صفر مقابل السد قطر در روز خداحافظی ژاوی هافبک افسانه‌ای تیم ملی اسپانیا و بارسلونا همراه بود اما این برد کمکی به شاگردان برانکو نکرد تا آن‌ها در گروه خود چهارم شوند. با شکست سه‌شنبه شب پرسپولیس مقابل الدحیل قطر، سرخپوشان پایتخت بعد از فینال آسیا، در هفت بازی‌ای که در لیگ قهرمانان آسیا به میدان رفته‌اند، متحمل 4 شکست شده‌اند تا بیش از 50 درصد بازی‌های خود را باخته باشند. پرسپولیسی‌ها علاوه بر این 4 شکست، 2 برد و یک تساوی هم در آسیا داشته‌اند.

 

باخت در تمام بازی‌های خارج از خانه بعد از فینال آسیا

پرسپولیسی‌ها عملکرد خیلی ضعیفی این سال‌ها در بازی‌های خارج از خانه‌ی خود در لیگ قهرمانان آسیا داشته‌اند. آن‌ها در 8 بازی آخر خود که میهمان بوده‌اند، متحمل 7 باخت مقابل الجزیره امارات، الدحیل قطر (2 بار)، کاشیما آنتلرز ژاپن، السد قطر، الاهلی عربستان و پاختاکور ازبکستان شده‌اند. 

سرخپوشان پایتخت در 100 درصد بازی‌های خود بعد از حضور در فینال آسیا که میهمان بوده‌اند، شکست خورده‌اند. پرسپولیسی‌ها فصل گذشته در مرحله‌ گروهی مقابل السد قطر، الاهلی عربستان و پاختاکور ازبکستان متحمل شکست خارج از خانه شدند. باخت مقابل الدحیل در اولین بازی این فصل لیگ قهرمانان آسیا، آمار 100 درصد باخت پرسپولیسی‌ها در بازی‌های خارج از خانه بعد از حضور در فینال این رقابت‌ها را حفظ کرد. پرسپولیسی‌ها در گلزنی هم عملکرد قابل قبولی در این بازی‌ها نداشتند و فقط یک گل در 4 بازی‌ای که میهمان بودند به ثمر رساندند.

1870   
 

[ad_2]
طراحی و برنامه نویسی اپلیکیشن موبایل (اندروید و iOS) … با من تماس بگیرید 09124964046

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *