شکایت رئیس گروه واگنر به وزارت دفاع روسیه/ از باخموت خارج می‌شویم/ مهمات کافی دریافت نکردیم

[ad_1]

پریگوژین گفت: قرار بود نیروهای واگنر شهر باخموت که همچنین با اسم آرتیوموفسک شناخته می‌شود را تا ۹ ماه مه کاملا تصرف کنند؛ اما از تاریخ ۱ ماه مه “بوروکرات‌های شبه نظامی” تقریبا تمام مهمات توپخانه‌ای را به نیروهای این گروه قطع کرده‌اند.

وی افزود: منابع تهاجمی گروه واگنر اوایل ماه آوریل به پایان رسید؛ اما با وجود اینکه نیروهای دشمن پنج برابر از ما بیشتر بوده، ما باز هم در حال پیشروی هستیم. با این حال، به دلیل کمبود مهمات، تلفات واگنر به طور فزاینده‌ای هر روز در حال افزایش است.

در ادامه این نامه آمده است: علی‌رغم تمامی این موارد، فرماندهان شورای واگنر تصمیم گرفته‌ بودند تا دهم ماه مه مواضع خود را حفظ کنند و به حملات خود در باخموت ادامه دهند تا درنتیجه در تاریخ ۹ مه – روز پیروزی – تعطیلات مقدس روسیه را به این مناسبت جشن بگیرند.

رئیس واگنر در ادامه این نامه تصریح کرد: نیروهای واگنر در تاریخ ۱۰ مه مواضع خود را به ارتش روسیه تحویل خواهند دارد و از باخموت خارج خواهند شد تا حال سربازان و نیروهای واگنر بهبود یابد. هنگامی که سرزمین مادری به خطر بیفتد، ما مجددا برای دفاع از آن خواهیم ایستاد و مردم روسیه می‌توانند روی ما حساب کنند.

سرویس مطبوعاتی ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه گفت که کرملین از بیانیه یوگنی پریگوژین مطلع است؛ اما از اظهار نظر در این خصوص خودداری کرد.

انتهای پیام

[ad_2]

خرید زعفران

مشاغل قشم

فروشگاه دریل مگنت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *