ساری: وضعیت رونالدو بازی به بازی سنجیده می‌شود

[ad_1]

مائوریتسیو ساری تصمیم خود برای استراحت دادن به رونالدو را در آخرین لحظات اتخاذ می‌کند.

به گزارش وبسایت نود و به نقل از یاهواسپورت، مائوریتسیو ساری پاسخ مشخصی به سوالات پیرامون وضعیت رونالدو در آستانه آغاز رقابت های لیگ قهرمانان اروپا و مسابقه یوونتوس با لیون نمی‌دهد.

کریس رونالدو با آغاز سال 2020 در فرم فوق العاده ای قرار داشته و در 7 بازی (در تمامی رقابت ها) 11 گل به ثمر رسانده است. او همچنین در 10 بازی متوالی یوونتوس در سری آ گلزنی کرده و در آستانه رکوردشکنی است.

وضعیت آمادگی رونالدو، که هفته گذشته 35 سالگی خود را جشن گرفت، به کنفرانس مطبوعاتی مائوریتسیو ساری پیش از مسابقه رفت مرحله نیمه نهایی کوپا ایتالیا مقابل میلان نیز کشیده شد. یوونتوس پس از دیدار روز پنجشنبه مقابل میلان در کوپا ایتالیا، دو دیدار سبک در سری آ مقابل برشا و اسپال خواهد داشت و سپس خود را آماده دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل لیون (چهارشنبه، 26 فوریه) می‌کند.

با توجه به برنامه مسابقات یوونتوس، انتظار می‌رود رونالدو در دو مسابقه یووه در سری آ حضور ثابتی نداشته باشد، با این حال ساری ترجیح می‌دهد فعلا در این خصوص صحبتی نکند:

“خواهیم دید. با او حرف زده ام و او به من گفته اکنون وضعیت خوبی دارد. ما وضعیت او را بازی به بازی خواهیم سنجید.”

جورجو کیه‌لینی یکی از بازیکنانی بود که بازگشتش به تمرینات در هفته گذشته، یکی از اتفاقات دلچسب برای طرفداران یوونتوس بود. کیه‌لینی پس از مصدومیت رباط صلیبی در ماه سپتامبر، دیگر برای یووه به میدان نرفته است.

ساری هفته گذشته گفت کیه‌لینی فاصله چندانی تا بازگشت به میادین ندارد. او در جریان یک بازی دوستانه کوتاه مدت میان تیم جوانان یوونتوس و تیم محلی چیسولا، برای دقایقی به میدان رفت. ساری در خصوص بازگشت کیه‌لینی نیز گفت:

“روند بازیابی کیه‌لینی خوب پیش می‌رود. برای بازگشت، او نیاز به چند تست دیگر مانند امروز صبح (بازی دوستانه) خواهد داشت.

7712

[ad_2]
طراحی و برنامه نویسی اپلیکیشن موبایل (اندروید و iOS) … با من تماس بگیرید 09124964046

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *