دو هافبک در لیست خرید منچستریونایتد؛ از میلان تا نیوکاسل!

[ad_1]

جان و لانگستاف در فهرست خرید منچستریونایتد قرار گرفته اند.

به گزارش وبسایت نود و به نقل از دیلی میل، جذب هافبک جدید در پنجره نقل و انتقالاتی ژانویه برای منچستریونایتد ضروری به نظر می‌رسد و در همین راستا نام امره جان و شین لانگستاف در فهرست خرید شیاطین سرخ قرار گرفته است.

با مصدومیت دو ماهه اسکات مک‌تومینای و مصدومیت جدید پل پوگبا (که احتمالا موجب دوری یک ماهه او از ترکیب منچستریونایتد خواهد شد)، دست اوله گونار سولسشائر در چینش خط میانی به شدت بسته شده و به نقل از ESPN، مرد نروژی که برای خرج در ژانویه حمایت مدیران را پشت سر خود دارد، نام جان و لانگستاف را در فهرست هدف های زمستانی خود داده است.

لانگستاف که در اواخر فصل گذشته لیگ برتر و زیر نظر رافائل بنیتس به ترکیب نیوکاسل وارد شد، در این فصل به عضوی غیرقابل انکار در ترکیب تیم استیو بروس تبدیل شده است. شین که در فصل تابستان هم زمزمه هایی مبنی بر پیوستن او به یونایتد به گوش رسیده بود، در جریان پیروزی 1-0 نیوکاسل برابر یونایتد در ماه اکتبر در کنار برادر کوچک ترش، متی، نمایشی خیره کننده در کمربند میانی کلاغ ها داشت.

جان 25 ساله که در ابتدای فصل از فهرست اروپایی یوونتوس برای حضور در لیگ قهرمانان خط خورد، زیر نظر مائوریتسیو ساری و با اضافه شدن بازیکنی مثل آرون رمزی، روزهای خوبی را در تورین پشت سر نمی‌گذارد و در سرتاسر مسابقات سری آ تنها 272 دقیقه به میدان رفته است.

البته بالاتر از این دو بازیکن، به نظر می‌رسد جذب جیمز مدیسون (لسترسیتی) اولویت اصلی منچستریونایتد در پنجره زمستانی باشد، هرچند بعید به نظر می‌رسد برندان راجرز به جدایی ستاره خود در میانه فصل تن دهد.

یونایتد در نخستین بازی خود در سال 2020 میلادی با نتیجه 2-0 مغلوب آرسنال شد؛ یونایتد نتیجه و جریان بازی را به تیمی واگذار کرد که از ابتدای دسامبر به پیروزی نرسیده بود تا نیازهای منچستریونایتد، واضح تر از قبل به گوش مدیران این باشگاه برسد. 

7712

[ad_2]
طراحی و برنامه نویسی اپلیکیشن موبایل (اندروید و iOS) … با من تماس بگیرید 09124964046

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *