دشمنان از شکست‌ها عبرت نمی‌گیرند

[ad_1]

خبرگزاری مهر: سردار سرلشکر حسین سلامی، فرمانده کل سپاه شامگاه چهارشنبه در دیدار با خانواده شهید مدافع امنیت پاسدار اکبر مرادی که در اغتشاشات اخیر ماهشهر به شهادت رسید، اظهار کرد: شهادت طلبی از اول انقلاب تا امروز بین جوانان ما وجود داشته و جوانان نسل نو مثل جوانان نسل‌های قبلی بلکه بیشتر فداکار هستند و در میدان حضور دارند.

وی افزود: این جوانانی که سینه خود را در مقابل دشمن سپر می‌کنند و سپر بلای جامعه می‌شوند به معنای واقعی کلمه نجات‌بخش هستند.

سلامی: دشمنان از شکست‌ها عبرت نمی‌گیرند

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: دشمنان نظام و انقلاب از شکست‌ها درس عبرت نمی‌گیرند، اما به فضل الهی آنقدر دشمنان را شکست خواهیم داد تا بپذیرند نمی‌توانند بر ما غلبه کنند و دست از سر مردم ایران بردارند.

سلامی گفت: این پرچم هیچگاه روی زمین نخواهد افتاد و این راه ادامه دارد. دشمنان روز به روز ذلیل‌تر می‌شوند و پیاپی شکست می‌خورند.

وی اضافه کرد: اگر شهدا نبودند از کشور چیزی باقی نمی‌ماند چرا که ایران دشمنانی دارد که اگر یک لحظه غفلت کنیم یا حتی یک روز کوتاه بیاییم و مقاومت نکنیم سرنوشت ما را تغییر می‌دهند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به نقش بی بدیل شهدا در ایجاد امنیت و آرامش کشور، تأکید کرد: اگر امروز در کشور امنیت، آسایش، پیشرفت و عزت داریم همه را مدیون این شهدا هستیم.

سردار سلامی یادآور شد: مردم از راه شهدا حمایت می‌کنند و قدردان شهدا هستند و می‌دانند که بدون شهدا هرگز نمی‌توانند زندگی امن و راحتی داشته باشند.

وی با بیان این که تحمل و صبر خانواده‌های شهدا باعث شده تا جامعه روح فداکاری را از دست نداده و شجاعت به خرج دهد، گفت: خانواده شهدا قوت قلب ما هستند و هر روز درس‌های جدیدی به ما می‌آموزند.

[ad_2]
اینجا محل تبلیغات شماست… با ما تماس بگیرید. 09124964046

طراحی و برنامه نویسی اپلیکیشن موبایل (اندروید و iOS) … با من تماس بگیرید 09124964046

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *