درخواست مهم آمریکا از اسرائیل و لبنان+ جزئیات

[ad_1]

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، جان کربی، سخنگو و هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی آمریکا روز پنجشنبه به وقت محلی به خبرنگاران گفت: «بازگرداندن آرامش در امتداد آن مرز اولویت اصلی برای رئیس جمهور و دولت آمریکا است و ما معتقدیم که برای لبنان و اسرائیل نیز باید از اهمیت بالایی برخوردار باشد».

 شامگاه چهارشنبه نیز جنگنده های رژیم اسرائیل، رستورانی در الناقوره در جنوب لبنان را بمباران کردند که بر اثر آن، ۹ لبنانی شهید و ۶ تن دیگر نیز زخمی شدند.

المیادین نیز گزارش داد که در این حمله یک قهوه‌خانه هدف حمله اسرائیل قرار گرفته که در نزدیکی یکی از مراکز یونیفل قرار داشته است. همچنین دهستان «طیر حرفا» نیز هدف قرار گرفته شده است.

این حملات اسرائیل درحالی است که منابع رسانه‌ای روز سه‌شنبه از کشته و زخمی شدن چند نظامی اسرائیلی در جریان حمله موشکی حزب الله لبنان به شمال سرزمین‌های اشغالی خبر دادند.

حزب‌الله لبنان در چند ماه گذشته در پی حملات اسرائیل در نوار غزه و نسل‌کشی فلسطینی‌ها در این منطقه، مواضع نظامی این رژیم را در شمال سرزمین‌های اشغالی هدف قرار داده است؛ موضوعی که سبب هراس صهیونیست‌های شهرک‌نشین در این مناطق شده است.

تاکنون ده‌ها هزار اسرائیلی از ترس حملات مقاومت از شهرک‌های نزدیک مرزهای لبنان خارج شده‌اند.

[ad_2]

خرید زعفران

معرفی تسهیلات بانکی

املاک قشم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *