خودروسازان مشهوری که لوگوی‌شان را تغییر دادند

[ad_1]

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از بازار؛ سال گذشته میلادی، خودروسازان صاحب نامی مانند ب‌ام‌و، رولزرویس، نیسان و فیات به طراحی مجدد لوگوهای خود کردند.

نکته جالب آنکه در طراحی هر چهار لوگو خودروساز، موارد مشترکی را می‌توان یافت. اول، ساده‌سازی لوگوها به این معنی که فرم‌های سه‌بعدی و برجسته، جای خود را به فرم‌های اصطلاحا تخت یا Flat و تخت داد.

ضمن آنکه بر اساس ترند این‌روزها در هنر گرافیک، تاکید بر مینیمال و ساده بودن فرم لوگو، وضوح هرچه بیشتر آن و مدرن بودن خودنمایی بیشتری می‌کنند.

اما نکته دوم این است که، روند ساده سازی لوگوها در راستای رویکرد جدید شرکت‌های خودروساز در طراحی و تولید مدل‌های برقی انجام گرفته شده است.

به بیان دیگر، سبک ظاهری و طراحی در خودروهای برقی امروزی به سوی فرم‌هایی مینیمال، واضح و به دور از پیچیدگی‌های فرمی متداول گرایش یافته و با حذف مواردی مانند جلوپنجره و برخی ورودی‌های هوا بر روی سپر(به دلیل فقدان پیشرانه‌های احتراق داخلی مبتنی بر هوا و آب خنک)، طراحی خودروهای برقی ساده‌تر شده است.

بنابراین  این اتفاق در طراحی لوگوهای جدید خودروسازان نیز تاثیر داشته و آن را در طراحی نشان‌های لوگو خود لحاظ کرده‌اند.  


این مطلب برایم مفید است




2


نفر
این پست را پسندیده اند

[ad_2]

ربات سرخطی بورس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *