خط و نشان حزب‌الله عراق برای واشنگتن/ مداخله آمریکا ما را تشویق می‌کند که…

[ad_1]

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، محمد محی، سخنگوی گردان‌های حزب‌الله عراق اظهار کرد: مداخله بدخواهانه آمریکا ما را تشویق می‌کند که فرآیند تصمیم‌گیری سیاسی و نه فقط آسمان و زمین عراق را از اشغالگری آمریکا آزاد کنیم.

به گزارش شبکه خبری المیادین، محی گفت: مداخله بدخواهانه آمریکا ما را به بازپس‌گیری کامل حاکمیت عراق که قدرت‌های محور شرارت ‌آن را کنترل و مصادره کردند، تشویق می‌کند.

چند روز قبل مقاومت اسلامی عراق تاکید کرد، فرصت روزهای گذشته برای مردم، دوستان و طرف‌های مسؤول عراق آشکار کرد که دشمن اشغالگر پستی و خیانت خود را رها نمی‌کند و فقط زبان سلاح را می‌فهمد.

مقاومت اسلامی عراق به نشانه‌های خیانت اشغالگری آمریکا از طریق «هدف قرار دادن مجاهدین حشد شعبی در القائم، عکاشات و سایر نقاط» و «ترور فرمانده ارشد ابوباقر الساعدی» در بغداد اشاره کرد و افزود به این ترتیب اشغالگران با نقض تمام قواعد درگیری، مقاومت اسلامی را از طریق جناح‌هایش و پایبندی به مسؤولیتش در قبال ملت،‌ کشور و مردم متعهدتر می‌کنند.

در ادامه بیانیه صادره از سوی مقاومت، از «برادران جهادی» خواسته شده تا «به صفوف مقاومت بپیوندند» و در بیرون راندن اشغالگران آمریکایی در این مرحله که آن را «تاریخی برای عراق و منطقه» می‌دانند، مشارکت فعال داشته باشند.

مقاومت همچنین تاکید کرد: کسانی که به آنها اعتماد داریم باید ما را معذور کنند، زیرا ما بهتر از دیگران از کینه توزی دشمن و مناطق رویارویی با آنها مطلع هستیم.

[ad_2]

خرید زعفران

معرفی تسهیلات بانکی

املاک قشم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *