خرید فرش قیمت مناسب و ارزان بصورت اینترنتی

[ad_1]

 برای خرید فرش ارزان بهتر است با انواع ویژگی‌های یک فرش آشنا شوید و بهترین فرش را انتخاب کنید. قیمت فرش ماشینی ارزان به الیاف مورد استفاد، تراکم و شانه و ابعاد آن بستگی دارد و می‌تواند بهترین گزینه برای دکوراسیون شما محسوب شود.

عوامل اصلی موثر بر قیمت فرش

 فرش یکی از محصولاتی است که تنوع فراوانی دارد تا با انواع سلیقه‌ها و دکوراسیون‌ها همانگ شود. عوامل مختلفی در ساخت یک فرش شرکت دارند که منجر به تغییر قیمت و نوع هر فرش می‌شوند. سایت تک فرش، فرش ارزان و ماشینی متنوعی را به صورت آنلان ارائه می‌دهد. عواملی مانند نوع الیاف، تراکم فرش، نوع بافت فرش و ابعاد فرش بر روی فرش ارزان یا گران تاثیر گذار است که هر کدام را در ادامه بررسی می‌کنیم.

فرش ماشینی

الیاف فرش ماشینی و دستباف مرغوب

الیاف سازنده هر محصولی اگر مرغوب باشد باعث بالا بردن کیفیت و قیمت آن محصول می‌شود؛ درمورد فرش نیز همین گونه است. در بافت فرش ماشینی و دستباف انواع الیاف طبیعی و غیر طبیعی استفاده می‌شود. الیاف طبیعی شامل ابریشم و پشم است که بیشتر در فرش دستباف مورد استفاده قرار می‌گیرد و قیمت بالایی دارد. فرش ماشینی در جنس‌های مختلفی مانند آکریلیک یا BCF و الیاف ابریشم مصنوعی(پلی استر) تهیه می‌شود. الیاف مصنوعی مانند اکرلیک؛ پلی استر و نایلون و … به دلیل آسان بودن تولید نسبت به الیاف طبیعی قیمت پایین‌تری دارند و قیمت فرش ماشینی ارزان می‌شود.

تراکم فرش ارزان

فرش ماشینی سایت تک فرش و فرش دستباف دارای دو نوع تراکم طولی و عرضی هستند؛ تراکم عرض را شانه فرش هم می‌گویند که یک فرش می‌تواند 350 شانه، 500 شانه، 700 شانه، 1000 شانه و 1200 شانه باشد که قیمت فرش ماشینی با شانه کمتر ارزان‌تر است. تراکم طولی فرش نیز هر چه بیشتر باشد به این معنی است که حجم نخ به کار رفته در آن بیشتر است. تراکم‌های رایج شامل 1000، 1200، 2000، 2550 و 3000 می‌شود. افزایش تراکم و شانه باعث افزایش وزن و قیمت فرش ماشینی و دستباف می‌شود. برای خرید انواع فرش ماشینی و دستباف با تراکم و شانه مختلف می‌توانید به سایت تک فرش مراجعه کنید و فرش ارزان و با کیفیت خریداری کنید.

ابعاد فرش ماشینی

ساده‌ترین ویژگی فرش که نیاز به توضیح فراوانی ندارد اندازه و ایعاد فرش است. فرش ماشینی و دستباف در ابعاد استاندارد مختلفی شامل ابعاد فرش 9 متری، 4 متری، 6 متری،1.5 متری و 12 متری می‌شود. البته فرش ماشینی می‌تواند با سفارش مشتری در ابعاد و اندازه مختلفی تولید شود؛ که البته محدودیت‌هایی نیز دارد.

قیمت فرش

قیمت فرش ماشینی ارزان

قیمت فرش ماشینی همان طور که اشاره شد به عوامل مختلفی بستگی دارد که ماشینی بودن آن مهم‌ترین عامل در کاهش قیمت است. قیمت فرش ماشینی ارزان در سایت تک فرش از 3 میلیون تومان آغاز شده و بیشتر می‌شود. تمام فرش‌های سایت تک فرش دارای بالاترین کیفیت هستند و قابلیت شست و شو دارند. فرش ارزان حتما بی کیفیت نیست بلکه می‌تواند ابعاد کمتر یا تراکم و شانه کمتری داشته باشد.

سایت تک فرش با ارائه فرش‌های متنوع در طرح و رنگ‌های زیبا نظر افراد را به خرید آنلاین بهتر کرده و برترین سایت فروش آنلاین فرش محسوب می‌شود. سایت تک فرش با در نظر گرفتن سلیقه مشتری و همین‌طور وضعیت اقتصادی بهترین نوع فرش را تولید و روانه بازار می‌کند. این سایت دارای پشتیبانی 24 ساعته است و این امکان را برای شما فراهم می‌کند که در هر زمانی که بخواهید فرش دلخواه خود را ثبت کنید و صاحب بهترین فرش ممکن شوید.

منبع: سایت تک فرشhttps://takfarsh.com/ /

[ad_2]

خرید زعفران

نیازمندی های جزیره قشم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *