خبر مهم معاون رئیسی از اصلاح گشت امنیت اخلاقی/ زندانیان زیر 18 سال آزاد شدند

[ad_1]

او در ادامه گفت: جلساتی در رابطه با اصلاح گشت امنیت اخلاقی در مجلس با اعضای هیئت دولت و اعضای شورای عالی انقلابی فرهنگی برگزار شده است و در شورای عالی انقلاب فرهنگی و کمیسیون‌های آن جلساتی برگزار شده که در رابطه با آن اطلاع رسانی خواهد شد.

واکنش خزعلی به کلیپ برخورد پلیس با یک زن/ خشونتی صورت نگرفته /داستان سرایی ها در این زمینه “خنده دار” است

خزعلی در پاسخ به این سوال که آیا دولت در این باره لایحه ای ارائه خواهد کرد؟ تصریح کرد: این مسئله یا باید در شورای عالی انقلاب فرهنگی انجام بگیرد و یا به توافق برسند که مجلس طرحی ارائه کند.

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور در پاسخ به این سوال که آماری از زنان زندانی بازداشتی دارید؟ گفت: تعداد زیادی از زنان بازداشتی آزاد شده اند. افرادی که قصور کمتری را مرتکب شده اند آزاد شده و مقصرین اصلی و با سابقه در زندان نگهداری و طبق گزارشی که دریافت کردیم دیگر زندانی زیر 18 سال نداریم و همگی آزاد شده اند.

خزعلی در پاسخ به این سوال که از زندان زنان اخیرا بازدیدی داشته‌اید؟ گفت: بله؛ اخیرا بازدیدی از زنان زندانی داشته‌ام و با آنها به گفت‌وگو پرداختم.

معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در پایان گفت: با زنان بازداشتی در اغتشاشات اخیر گفت وگو کردم و در خصوص مشکلات برخی زنان زندانی قول پیگیری دادیم. معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری پیشنهاداتی به سازمان زندان ها برای تسهیل در آزادی برخی زنان زندانی ارائه کرده است.

[ad_2]

خرید زعفران

نیازمندی های جزیره قشم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *