خبر مهم از صندوق بیمه روستاییان و عشایر / آخرین مهلت ثبت نام اعلام شد +جزئیات

[ad_1]

 

اقتصاد نیور به نقل از ایرنا ،محسن کهتری افزود: در راستای اجرای ماده ۲۱ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، کلیه مادران غیرشاغل دارای سه فرزند و بیشتر که ساکن در مناطق روستایی و عشایری هستند می‌توانند بصورت کاملا رایگان تحت پوشش این صندوق قرار گرفته و از مزایای این بیمه شامل مستمری بازنشستگی، مستمری از کار افتادگی و مستمری بازماندگان متوفی بهره‌مند شوند.

وی اظهار کرد: در این طرح برای مادران دارای سه فرزند و بیشتر، ۱۰۰ درصد مبلغ حق بیمه توسط دولت پرداخت می‌شود و برای فرزندان چهارم و پنجم نیز به ازای هر فرزند دو سال به سنوات بیمه‌ای مشمول اضافه خواهد شد.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان تهران ادامه داد: با توجه به اولویت بندی ثبت نام مشمولین از سوی ستاد ملی جمعیت، مرحله نخست ثبت نام مربوط به مادرانی است که یکی از فرزندان آنها متولد اول فروردین سال ۱۳۹۶ به بعد باشد.

به گفته وی، بر این اساس متقاضیان ثبت نام در این طرح باید حداکثر تا ۳۱ فروردین ماه جاری با مراجعه به سایت www.roostaa.ir بخش ثبت نام مرحله نخست مادران روستایی و عشایر (غیر شاغل) و یا مراجعه به یکی از کارگزاری‌های استان تهران، نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند.

 

 

 

 

[ad_2]

خرید زعفران

معرفی تسهیلات بانکی

املاک قشم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *