حمله سرکوبگرانه پلیس به معترضان لایحه تغییرات قضایی نتانیاهو + فیلم

[ad_1]

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، نیروهای سواره نظام پلیس در قدس اشغالی با اسب‌های خود به معترضان حمله کردند و تلاش کردند که آنها را متفرق کنند.

خبرگزاری سما فلسطین گزارش داد، معترضان در قدس اشغالی به سمت دیوان عالی این کشور حرکت کردند تا در آنجا تجمع اعتراضی برگزار کنند.

همچنین بنابر گزارش رسانه‌های صهیونیستی یک خودرو به معترضان در خیابان شماره ۵۳۱ تل آویو حمله کرد و سعی کرد تا شماری از آنها را زیر بگیرد که بر اساس اعلام پلیس رژیم صهیونیستی دستکم سه نفر به صورت سطحی زخمی شدند.

اعتراضات در شهرهای دیگر فلسطین اشغالی از جمله بئر السبع ادامه داشته و معترضان در این شهر تلاش کردند تا راه‌های ارتباطی را مسدود کنند.

به گزارش ایرنا، کنست (پارلمان) رژیم صهیونیستی عصر امروز دوشنبه در قرائت‌های دوم و سوم پیش نویس قانون لغو برهان معقولیت را در سایه اعتراض گسترده مخالفان و خروج سران اپوزیسون از سالن کنست به نشانه اعتراض تصویب کرد.

کنست امروز در طول جلسه طولانی خود با اعتراض و فریادهای نمایندگان موافق و مخالف با این پیش نویس به تشنج کشیده شد.

کابینه نتانیاهو با تصویب قانون «لغو برهان معقولیت» به دنبال آن بود که جلوی نظر دیوان عالی رژیم صهیونیستی را درباره مصوبات و انتصابات خود بگیرد و در نهایت این قانون را در کنست به تصویب رساند. این قانون جلوی دیوان عالی این رژیم برای لغو تصمیمات یا انتصابات کابینه را که آن را «فاقد معقولیت» می‌داند، خواهد گرفت.

تصویب این قانون درحالی صورت گرفته که معترضان به لایحه تغییرات قضایی در خیابان های اطراف کنست درحال تظاهرات هستند.

منابع خبری گزارش دادند که در پی تصویب این پیش نویس، بورس رژیم صهیونیستی به شدت سقوط کرد.

[ad_2]

خرید زعفران

معرفی تسهیلات بانکی

املاک قشم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *