جزئیات آلودگی هوای کلان‌شهرها در هفته آینده

[ad_1]

اقتصاد نیوز:به دلیل پایداری جوی و سکون هوا پیش بینی می شود:‌ تا اواخر وقت دوشنبه ۲۲ دی غلظت و انباشت آلاینده‌های افزایش یابد از همین رو ورزش در هوای باز ممنوع اعلام شد.

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از فارس،معاون پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی با اشاره به آلودگی هوا در کلان‌شهرها، گفت: کماکان در پنج روز آینده جوی پایدار و آرام در اغلب مناطق کشور خواهیم داشت و در این مدت در شهرهای پرجمعیت و صنعتی، افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا خواهیم داشت.

وی گفت: به دلیل پایداری جوی و سکون هوا،‌ تا اواخر وقت دوشنبه 22 دی غلظت و انباشت آلاینده‌های جوی در کلان‌شهرها پیش‌بینی می‌شود که این شرایط شنبه در اصفهان، تبریز و مشهد، یکشنبه 21 دی در تهران، کرج، قزوین،‌ اراک،‌ اصفهان و قم و روز دوشنبه در تهران، کرج، قزوین، اصفهان،‌ اراک، قم و تبریز، شدیدتر است.

معاون پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی تأکید کرد: در این مدت هوا ناسالم برای گروه‌های حساس است و در صورت عدم کاهش منابع آلاینده ‌امکان رشد شاخص آلودگی هوا تا اندازه «شرایط ناسالم برای همه گروه‌های سنی» وجود دارد.

اصغری تأکید کرد: ‌در این راستا ضرورت دارد سالمندان، کودکان و افراد دارای سابقه بیماری‌ ریوی و قلبی در خانه بمانند ضمن آنکه از فعالیت ورزشی و فیزیکی در فضای باز خودداری شود.

 

 


این مطلب برایم مفید است




0


نفر
این پست را پسندیده اند

[ad_2]

ربات سرخطی بورس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *