جدال حقوقی بارسلونا با ستاره جدایی طلب؛ پاداش های پرداخت نشده!

[ad_1]

نمایندگان آرتورو ویدال از بارسلونا شکایت کرده اند.

به گزارش وبسایت نود و به نقل از دیلی میل، بارسلونا روز شنبه در دربی کاتالونیا به مصاف اسپانیول خواهد رفت و امیدوار است در این مصاف، برتری 2 امتیازی خود بر رئال مادرید در صدر جدول را حفظ کند اما با شکایت آرتورو ویدال از این باشگاه، آماده سازی بارسا برای این مسابقه تحت الشعاع قرار گرفته است.

نمایندگان ستاره شیلیایی ماه گذشته میلادی از بارسلونا به اتحادیه بازیکنان فوتبال اسپانیا (AFE) شکایت کرده اند. موضوع این شکایت هم پرداخت نشدن پاداشی به میزان 2 میلیون پوند به ویدال بوده است. این موضوع برای اولین بار، زمانی فاش شد که ویدال از تعطیلات زمستانی لالیگا استفاده کرده و مشغول استراحت در سرزمین مادری بود. 

بارسلونا واکنشی به این شکایت نشان نداده و نسبت به این موضوع، فعلا سکوت را ترجیح داده است. ویدال نیز رسیدگی به این شکایت را به عهده نمایندگانش گذاشته بود اما بعدها خود، پرداخت نشدن 3.5 میلیون پوند کامل مزایا به او را “غیرمنصفانه” خواند.

موضوع از این قرار است که طبق بندهای موجود در قرارداد ویدال، اگر او در 60 درصد از بازی های فصل گذشته بارسلونا حضور می‌یافته باید پاداش کامل پرداختی به بازیکنان اصلی (3.5 میلیون پوند) را دریافت می‌کرده است. ویدال نیز با حضور در 53 مسابقه در تمامی رقابت ها، خود را مستحق دریافت کامل این مبلغ می‌دانسته است.

با این حال، بارسلونا از این میزان تنها 1.5 میلیون پوند به ویدال پرداخت کرده است و بارسلونا استدلال کرده چون ویدال در بسیاری از این 53 مسابقه، به میزان حداقل 45 دقیقه در زمین حضور نداشته، مشمول دریافت این پاداش نبوده و نمایندگان ویدال درباره این بند قرارداد او دچار سو تفاهم شده اند.

با گذشت 18 هفته از مسابقات این فصل لالیگا، ویدال تنها 4 بازی را از ابتدا آغاز کرده و در 10 مسابقه به عنوان بازیکن جانشین به میدان آمده است. در برابر رقبایی نظیر اتلتیکومادرید و رئال مادرید، ویدال جایی در ترکیب ثابت بلوگرانا نداشت. در ماه نوامبر او به شبکه 3 تلویزیون کاتالونیا گفته بود در صورت تداوم نیمکت نشینی به دنبال راه حلی خواهد گشت.

جدال حقوقی او با باشگاه در شرایطی رخ داده که بارسلونا وضعیت چندان مساعدی در خط میانی ندارد. تداوم مشکلات آرتور ملو از ناحیه کشاله ران او را برای 3 هفته دیگر خانه نشین کرده و کارلس آلنیا هم با قراردادی قرضی تا پایان فصل به رئال بتیس پیوسته است.

ویدال در آخر هفته برای نخستین بار درباره این شکایت لب به سخن گشود و به اسپورت گفت:

“پیگیری این موضوع به عهده من نیست. وکیل و نمایندگان من هستند که به موضوع پاداش ها رسیدگی می‌کنند.”

علیرغم حضور در دقایق اندک، ویدال با به ثمر رساندن 5 گل عملکرد خوبی در گلزنی داشته و بعد از اضلاع مثلث MSG بهترین گلزن فصل آبی اناری ها بوده است. از اینترمیلان و آنتونیو کونته به عنوان جدی ترین طرفدار ویدال در پنجره زمستانی نقل و انتقالات یاد شده بود.

7712

[ad_2]
طراحی و برنامه نویسی اپلیکیشن موبایل (اندروید و iOS) … با من تماس بگیرید 09124964046

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *