تیکی تاکا به سبک استقلال‎؛ یک گل با مشارکت یازده بازیکن

[ad_1]

گل استقلالی‌ها روی یک تیکی‌تاکا و 16 پاس به دست آمد. همه بازیکنان استقلال غیر از حسین حسینی، یک یا دو و حتی بیشتر پاس دادند و در شکل‌گیری این گل نقش داشتند.

به گزارش وب‌سایت نود، تک گل استقلال مقابل الشرطه روی حرکت خوب زکی‌پور و گل به خودی حریف به ثمررسید. اگرچه در ظاهر شاید تک گل آبی‌ها به دلیل این که توسط مدافع الشرطه به ثمررسید شانسی باشد اما بررسی روند این گل نشان می‌دهد که این‌طور نیست و این گل روی یک حرکت تیمی بسیار زیبا به دست آمد. اگر حسام کاظم هم توپ را وارد دروازه نمی‌کرد ارسلان مطهری روی خط  آماده بود تا با یک ضربه دروازه الشرطه را باز کرده و حرکت بسیار زیبای تیمی را خودش تکمیل کند.

گل استقلالی‌ها روی یک تیکی‌تاکا و 16 پاس به دست آمد. همه بازیکنان استقلال به غیر از حسین حسینی، یک یا دو و حتی بیشتر پاس دادند و در شکل‌گیری این گل نقش داشتند. حرکت آبی‌ها از یک اوت آغاز شد. اوتی که از ضربه زکی‌پور آغاز شد و البته به او هم ختم شد! زکی‌پور اوت را از زمین خودی پرتاب کرد و بودروف و دانشگر ادامه دهنده این حرکت از خط دفاع به هافبک بودند. وریا، ریگی و بعد از آن همه بازیکنان استقلال با پاس‌هایی متوالی توپ را مجددا به زکی‌پور در سمت چپ زمین رساندند و ارسال زکی‌پور را یازدهمین بازیکن یعنی حسام کاظم ثمررساند تا یک تیم کامل در به ثمررسیدن این گل نقش داشته باشند.

به غیر از گل در کل بازی پاسکاری آبی‌ها یکی از نقاط قوت این تیم بود. اگرچه آنها نتوانستند از این نقطه قوت به برتری برسند و موقعیت‌های زیادی را با بدشانسی از دست دادند. علی کریمی با 92 بازیکن رکورددار پاس کاری میان بازیکنان حاضر در زمین بود. نکته جالب این است که نفر دوم و سوم و چهارم و پنجم هم از استقلال بودند. سعد عبدالامیر بهترین پاسور الشرطه با فقط 43 پاس بود. بی‌دقتی و گل‌به خودی بازیکن الشرطه تاثیر زیادی برای استقلال نداشت و او کاری را انجام داد که ارسلان مطهری آماده آن بود اما بی‌دقتی مدافع آبی‌ها دو امتیاز را در دیداری که آبی‌ها تیم برتر میدان در آمار بودند از تیمش گرفت. 

30388

[ad_2]
طراحی و برنامه نویسی اپلیکیشن موبایل (اندروید و iOS) … با من تماس بگیرید 09124964046

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *