تیراندازی افراد ناشناس به ۲ سرباز پلیس راهور در چابهار


به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، سردار محمد قنبری یکشنبه شب اظهار داشت: ساعت ۱۹ امروز(یکشنبه) در محل دکه بازار واقع در خیابان امام خمینی(ره) چابهار اشرار مسلح به ۲ سرباز وظیفه پلیس راهور این شهرستان که در حال انجام وظیفه و ارائه خدمات ترافیکی به مردم بودند به صورت ناجوانمردانه حمله و تیراندازی کرده و از محل متواری شدند.

وی ادامه داد: در اثر تیراندازی افراد مسلح که ملبس به لباس محلی بودند، سربازان وظیفه «بنیامین فاضلی» اهل سراوان و سرباز وظیفه «عارف هوتی» اهل چابهار از ناحیه کتف مجروح شدند که هر ۲ سرباز وظیفه بلافاصله به بیمارستان انتقال یافته و کادر درمان اقدامات فوری و خوبی را برای معالجه آنان شروع کردند.

قنبری بیان کرد: با سرنخ های خوبی که به دست آمده و تیم ویژه ای از زبده ترین کارآگاهان در این زمینه تشکیل شده اقدامات گسترده ای برای دستگیری ضاربان شروع شده و امیدواریم در کمترین زمان ممکن دستگیر شده و تحویل مقامات قضایی شوند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: اینگونه اقدامات مزبوحانه، پلیس را در ارائه خدمات به مردم مصمم تر می کند و مردم نیز هرگونه اطلاعاتی در این زمینه کسب کردند را از طریق شماره ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.

خرید زعفران

نیازمندی های جزیره قشم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *