تفاوت آب قلیایی با آب معدنی چیست؟

[ad_1]

تفاوت آب قلیایی با آب معدنی چیست؟

امروزه آب قلیایی و آب معدنی محبوبیت زیادی کسب کرده‌اند. این مورد به دلیل خواص و فواید آب قلیایی و آب معدنی است. موردی که شاید به آن کمتر اشاره می‌شود وجود تفاوت بین آب یونیزه قلیایی و آب معدنی است. آب یونیزه قلیایی و آب معدنی در مقدار PH شباهت دارند اما در سایر موارد کاملا با یکدیگرWhat is the difference between alkaline water and mineral water? متفاوت هستند.

 

همانطور که می‌دانید PH آب قلیایی بیشتر از 7 است. یعنی از حالت خنثی خارج بوده و خاصیت بازی دارد. آب معدنی نیز مانند آب قلیایی PH بالاتری نسبت به آب معمولی دارد.

 

تنها تفاوت آب قلیایی با آب معدنی در مقدار یونیزه‌بودن آنها است. برای مثال ممکن است طبق یک آزمایش مقدار PH آب قلیایی و آب معدنی 8 باشد، اما مقدار مواد معدنی موجود در آب قلیایی بیشتر از آب معدنی باشد. درصد یونیزه‌بودن در آب قلیایی بیشتر از آب معدنی است. همین مورد نیز باعث می‌شود تا فواید بیشتری نسبت به آب معدنی داشته باشد.

 

زمانی که شما از آب قلیایی استفاده کنید، مواد معدنی بسیاری را در آنِ واحد دریافت و جذب خواهید کرد.

 

چگونه به صورت مداوم از آبِ یونیزه استفاده کنیم؟

برای آنکه بتوان به صورت مداوم از آب یونیزه استفاده کرد، باید شیرآلات خانه را به دستگاه تصفیه آب ژاپنی مجهز است. دستگاه تصفیه آب ژاپنی نه تنها آب را تصفیه می‌کند، بلکه دارای تنظیماتی است که امکان یونیزه‌کردن آب را نیز فراهم می‌آورد. مصرف آب یونیزه قلیایی برای تمامی اعضای خانواده مفید است. آب قلیایی هیچ ضرری برای بدن نداشته و نوشیدن آن برای افراد در تمامی سنین توصیه می‌شود.

چرا مصرف آب یونیزه قلیایی توصیه می‌شود؟

هر چه ذرات یک غذا و نوشیدنی ریزتر باشد، جذب آن برای معده و روده نیز راحت تر خواهد بود. به همین دلیل است برای اشخاص بیمار غذاهایی مانند آش و سوپ توصیه می‌شود. فواید آب هیدروژنه نیز تا حدودی به این مورد ارتباط دارد. همانطور که در بند فوق به آن اشاره شد، آب هیدروژنه خاصیت بازی دارد، یعنی مواد معدنی موجود در آن بیشتر از آب معمولی است. مواد معدنی موجود در آب هیدروژنه شامل منیزیم، کلسیم، سدیم و پتاسیم است.

این مواد معدنی باید به صورت مداوم و هفتگی مصرف شوند. زمانی که شما از آب هیدروژنه به جای آب معمولی استفاده کنید، بدن نه تنها مواد معدنی مورد نیاز خود را جذب خواهد کرد، بلکه برای ذخیره آنها نیز اقدام می‌کند.

هیتاچی بودر 837

دستگاه تصفیه آب هیتاچی بودر ژاپن

آب قلیایی یونیزه بهتر از آب معدنی است!

ما ادعا داریم که آب یونیزه بهتر از آب معدنی است. البته این ادعا با ارائه مدرک ثابت خواهند شد:

  • آب یونیزه هزینه کمتری در پی دارد. شما با خرید یکباره دستگاه تصفیه آب ژاپنی می‌توانید برای همیشه از آب قلیایی استفاده کنید. این در حالی است که آب معدنی هزینه زیادی در پی دارد. متاسفانه هیچ دستگاهی برای تولید آب معدنی عرضه نمی‌شود.
  • آب قلیایی طعم بهتری نسبت به آب معدنی دارد.
  • مقدار مواد معدنی موجود در آب یونیزه استاندارد است. در حالی که مقدار سدیم در آب معدنی بسیار بوده و مصرف بالای سدیم برای سلامتی مضر است.
درباره دستگاه های تصفیه آب هیتاچی مکسل بیشتر بدانید.

بارداری و آب یونیزه قلیایی

 

[ad_2]

مقالات آب قلیایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *