ترامپ باز هم به مکرون گیر داد!

[ad_1]

خبرگزاری ایسنا: ترامپ که به ارسال پیامهای مختلف در مناسبت‌های گوناگون شهره است، این بار ماکرون و توافق پاریس را به سخره گرفت و کاربرد طرح مبارزه در برابر گرمایش زمین را زیر سؤال برد.

 به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا با انتشار ویدئویی از سوختن تعدادی خودرو در پاریس در پیامی برای امانوئل ماکرون، همتای فرانسوی خود نوشت: توافق پاریس چه می‌کند؟ نپرسید!

چند دقیقه بعد از ارسال این ویدئو، امانوئل گرگوآر، معاون اول شهردار پاریس، جواب داد: تنها شش ماشین در پاریس آتش گرفتند، “احتمالا بر اثر حادثه”.

اما ترامپ در اقدامی دیگر در جمع خبرنگاران در شب سال نوی میلادی در پاسخ به سوالی درباره استیضاحش گفت: ما باید فساد را بررسی کنیم و باید بفهمیم که چرا آمریکا همیشه باید به کشورهای خارجی پول بدهد و آلمان و فرانسه و دیگر کشورهای اروپایی این کار را نمی‌کنند. در واقع آنها هیچ کاری در این موارد انجام نمی‌دهند. چرا همیشه آمریکا؟ من از شما این را می‌پرسم مدتهاست این حرف را از همه می پرسم. هیچ کس به این چیزها اشاره نمی‌کند.

او افزود: من از بانوی خوبی حرف می‌زنم و از او می‌خواهم صادق باشد صدراعظم مرکل. اما اکنون صدراعظم مرکل کجاست؟ رئیس‌جمهور ماکرون کجاست؟ چرا پول نمی‌دهند. چرا همیشه آمریکا؟

[ad_2]
اینجا محل تبلیغات شماست… با ما تماس بگیرید. 09124964046

طراحی و برنامه نویسی اپلیکیشن موبایل (اندروید و iOS) … با من تماس بگیرید 09124964046

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *