بازیکنان بازل حاضر به کاهش دستمزدشان نشدند

[ad_1]

بازیکنان تیم بازل سوئیس حاضر به کاهش مبلغ قراردادشان به خاطر کرونا نشدند.

به گزارش سایت نود، بازیکنان بازل پیشنهاد مدیریت باشگاه را برای کاهش دستمزدها رد کردند. این خبر توسط سرویس مطبوعاتی باشگاه سوئیسی گزارش شده است.

از آنجا که از سرگیری فصل جاری رقابت ها در فوتبال اروپا از جمله سوئیس، در آینده نزدیک بعید به نظر می رسد، از بازیکنان دعوت شده است که در ماه های آوریل، مه و ژوئن ۷۰ درصد از پرداخت ها را کاهش دهند که این رقم ۱۷.۵ درصد از حقوق سالانه است. در نتیجه این پیشنهاد رد شد، اما از بازیکنان خواسته شد تا دوباره آن را مطالعه کنند. نتایج مذاکرات بعدا اعلام خواهد شد.

در زمان تعلیق مسابقات سوئیس، ۲۳ هفته بازی انجام شد که پس از آن بازل با ۴۰ امتیاز در رده سوم جدول رده بندی قرار گرفت. رده اول و دوم در اختیار سنت گالن و یانگ بویز است که هر کدام ۴۵ امتیاز دارند.

شیوع بیماری ناشی از ویروس کرونا در اواخر دسامبر ۲۰۱۹ در پرجمعیت ترین شهر مرکزی چین یعنی ووهان ثبت شد. در خارج از چین موارد عفونت در بیش از ۲۰۰ کشور جهان  مشاهده شده است.

در سراسر جهان بیش از ۱.۵ میلیون مورد عفونت به کرونا به ثبت رسیده است که از این تعداد ۳۱۹ هزار نفر بهبود یافتند و بیش از ۸۸ هزار نفر فوت کردند.

1977

[ad_2]
طراحی و برنامه نویسی اپلیکیشن موبایل (اندروید و iOS) … با من تماس بگیرید 09124964046

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *