انهدام یک گروهک ضد انقلاب در اصفهان

[ad_1]

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از روابط عمومی سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) استان اصفهان ، روح الله حکیمی‌فر بابیان اینکه اعضای موسوم به جنبش “ق س” در اصفهان دستگیر شدند، اظهار داشت: اعضای این گروهک ضد انقلاب قصد برهم زدن امنیت مردم در این استان را داشتند.

وی ادامه داد: اعضای این گروهک ضدانقلاب که قصد داشت با فضاسازی در شبکه‌های اجتماعی و فضای حقیقی علیه امنیت مردم اقدام کنند، پیش از هر اقدامی در رصد اطلاعاتی پاسداران گمنام امام زمان(عج) در سازمان اطلاعات سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) قرار گرفتند و دستگیر شدند.

مدیر روابط عمومی سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) استان اصفهان بیان کرد: توزیع شب‌نامه در کوچه ها و خیابان های این شهر، فراخوان‌های متعدد به منظور تجمع و اغتشاش، فریب برخی ساده لوحان و اجیر اراذل و اوباش، برنامه‌ریزی گسترده برای بر هم زدن نظم و امنیت عمومی جامعه و انجام عملیات خرابکارانه و به آشوب کشیدن استان و کشور از جمله اقدامات این گروه بود.

وی گفت: از این گروه مقادیری سلاح و مهمات جنگی نیز کشف و به دست آمد. چشمان بیدار نیروهای امنیتی سپاه استان مترصد فضای جامعه است و شهروندان گرامی می‌توانند هرگونه اقدامات مشکوک را به شماره 114 ستاد خبری اطلاعات سپاه اطلاع دهند.

[ad_2]

خرید لایک

نیازمندی های جزیره قشم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *