امروز دشمنی با اسلام از همیشه آشکارتر است/همه بشریت مدیون پیامبر اسلام هستند

[ad_1]

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا جمعی از مردم، مسئولان نظام، سفرای کشورهای اسلامی و مهمانان کنفرانس وحدت، همزمان با ولادت پیامبر رحمت و هدایت، حضرت محمد مصطفی (ص) و امام صادق (ع)، صبح امروز سه‌شنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۲ مصادف با ۱۷ ربیع‌الاول ۱۴۴۵، با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند.

پیامبر اعظم نسخه‌ درمان همه‌ دردهای بشریت را عرضه کرد

رهبر معظم انقلاب اسلامی در این دیدار با بیان اینکه پیامبر اعظم نسخه‌ی درمان همه‌ی دردهای عمده‌ی بشریت را به بشر عرضه کرد، فرمودند: درباره‌ی پیامبر اعظم حقیقتاً زبان، ذهن و دل بنده و امثال بنده قاصر است از فهم درباره‌ی شخصیت والای آن بزرگوار. یک کلمه را فقط از این کتاب قطور فضل پیامبر اعظم بنده مختصراً عرض می‌کنم امروز و آن، این است که این خورشید تابان عالم هستی به گردن همه‌ی آحاد بشریت حق دارد.

همه بشریت مدیون پیامبر اسلام هستند

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای افزودند: همه‌ی آحاد بشریت، چه مؤمنین به این دین و چه غیر آنها مدیون پیامبر اعظم و به معنای واقعی کلمه متعلق دِین آن بزرگوار هستند.

امروز دشمنی با اسلام از همیشه آشکارتر است

ایشان در ادامه با بیان اینکه امروز دشمنی با اسلام از همیشه آشکارتر است، اهانت به قرآن کریم را نمونه‌ای جاهلانه از این دشمنی‌ها عنوان و تصریح کردند: کاری که یک ابله جاهلی انجام می‌دهد و یک دولتی حمایت می‌کند، نشان‌دهنده این است که این مسأله، صحنه‌ی این قضیه و اهانت به قرآن نیست. 

طراحان جنایت نفرت‌انگیز اهانت به قرآن خودشان را خراب می‌کنند

رهبر معظم انقلاب متذکر شدند: طراحان این جنایت و این کار نفرت‌انگیز خیال می‌کنند می‌توانند قرآن را تضعیف کنند اما اشتباه می‌کنند؛ خودشان را خراب می‌کنند.

رژیم کینه‌توز صهیونیستی از غیظ خواهد مُرد

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در بخش دیگری از سخنانشان با بیان اینکه رژیم صهیونیستی لبریز از کینه و غیظ است، فرمودند: اینجور نیست که رژیم صهیونیستی از کشورهای دور و اطراف خودش خرسند باشد؛ آن‌ها نه فقط نسبت به ما؛ نسبت به کشورهای دیگر، به مصر، عراق و سوریه هم کینه دارند. چرا؟ چون هدف آن‌ها از نیل تا فرات بوده و این نشده؛ این کشورها در دوره‌ها و به دلایل مختلف نگذاشتند و این‌ها سرشار از کینه و غیظ هستند.

ایشان ادامه دادند: خوب البته قرآن می‌فرماید «قُل موتوا بِغَیظِکُم»؛ بله خشمگین باشید و بمیرید از خشم. همین هم خواهد شد. دارند می‌میرند. بِعونِ الله، این «قُل موتوا بِغَیظِکُم» در مورد رژیم صهیونیستی در حال تحقق است.

به گزارش ایرنا، سی و هفتمین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی در دو بخش برگزار شده است؛ نشست‌های مجازی که از پنجشنبه ششم مهر با مشارکت ۲۴۰ اندیشمند آغاز شده و سه‌شنبه ۱۱ مهر (۱۷ ربیع الاول) آخرین روز آن خواهد بود که هر یک از ۱۶ وبینار این بخش ۱۵ سخنران داشته و بخش حضوری کنفرانس نیز یکشنبه نهم مهر با سخنرانی آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی در سالن اجلاس سران آغاز شده و امروز با دیدار شرکت‌ کنندگان در کنفرانس با رهبری و صدور بیانیه پایان می‌یابد.

این خبر در حال به‌روزرسانی است…

 

[ad_2]

خرید زعفران

معرفی تسهیلات بانکی

املاک قشم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *