افت 7 میلیون تومانی «دنا پلاس توربو اتومات» در بازار + جدول

[ad_1]

به گزارش اقتصادنیوز ؛ کاهش قیمت پرطرفدارهای ایران خودرو در حالی رقم خورد که امروز 14 مرداد 1402 دلار هم اصلاح قیمت داشت و قیمت آن اندکی کاهش داشت. به گفته فعالان بازار خودرو اخبار هفته گذشته مبنی بر صدور اوراق استاندارد خودروهای وارداتی یکی از دلایلی است که موجب شد تا امروز کمی بازار حال و هوای کاهشی به خود بگیرد. هفته گذشته گمرک اعلام کرد صدور مجوز استاندارد برای خودروهای وارداتی پس از گذشت دو ماه از زمان اظهار شروع شده است؛ با توجه به این خبر فعالان بازار خودرو پیش‌بینی کردند که قیمت خودروهای داخلی فردای صدور مجوزهای استاندارد در بازار کاهشی شود، اما تعطیلی ناگهانی دو روزه کشور موجب شد تا این پیش‌بینی امروز محقق شود و پرطرفدارهای ایران خودرو با افت یک تا 7 میلیونی راهی بازار شوند.     

با توجه به ارزیابی بازار امروز «دنا پلاس توربو اتومات» در بازار کاهشی 7 میلیونی داشت و بیشترین کاهش را به خود اختصاص داد، از سوی دیگر «هایما S5 پلاس» هم در بازار کاهشی 5 میلیونی را تجربه کرد.

قیمت محصولات ایران خودرو

در میان محصولات ایران خودرو امروز قیمت خودروهای «207 پاناروما اتومات»، «هایما S5 پلاس»، «سمند سورن پلاس»، «رانا پلاس»، «دنا پلاس» و «دنا پلاس توربو اتومات» مورد ارزیابی قرار گرفت.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که امروز و نسبت به پنج‌شنبه گذشته بیشتر پرطرفدارهای ایران خودرو افت اندک قیمت داشتند و برخی از خودروها هم بدون تغییر راهی بازار شدند با این شرایط «سمند سورن پلاس» در بازار 574 میلیون تومانی ماند و تغییر قیمت نداشت. اما امروز «هایما S5 پلاس» افت 5 میلیونی داشت و در بازار یک میلیارد و 220 میلیون تومان قیمت خورد. رصد بازار نشان می‌دهد در بازه زمانی مورد بررسی «رانا پلاس» و 496 میلیون تومان قیمت خورد و افتی یک میلونی داشت. در میان خانواده دنا هم امروز «دناپلاس» در بازار افتی 2 میلیونی داشت و 635 میلیون تومان قیمت خورد، اما «دنا پلاس توربو اتومات» با افت 7 میلیونی راهی بازار شد و در بازار 820 میلیون تومان قیمت گذاری شد. اما در میان پرطرفدارهای ایران خودرو امروز «207 پاناراما اتومات» بدون تغییر 850 میلیون قیمت خورد و و از مرز 800 میلیونی گذشت.

ایران 14 مرداد

[ad_2]

خرید زعفران

معرفی تسهیلات بانکی

املاک قشم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *