اعتراف سنگین مقام اسرائیلی به شکست ارتش اسرائیل در غزه

[ad_1]

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، «گادی آیزنکوت»، عضو ارشد این کابینه که پیش از این به عنوان رئیس ستاد ارتش اشغالگر خدمت می‌کرد، گفت که علیرغم استفاده رژیم صهیونیستی از قابلیت‌های نظامی بسیار مهم در طول ۶ ماه گذشته، ارتش تقریباً در پیدا کردن محل اختفای اسرای صهیونیستی ناکام مانده است.

روزنامه معاریو نوشت آیزنکوت در سخنرانی در کنفرانس مرکز دموکراتیک گفت: با وجودی که اسرای ما در فاصله نزدیکی از تل‌آویو قرار دارند اما در آزادسازی آنها شکست خورده‌ایم.

آیزنکوت همچنین سخنان «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر اشغالگر را در مورد لزوم شکست مطلق جنبش حماس به سخره گرفت و گفت: «ضعیف‌ترین دشمن» خاورمیانه (حماس) بیشترین آسیب را به ما وارد کرد. ما باید در طول پنج سال یا ۱۵ سال آینده این چالش را بررسی کنیم و ما باید دیدگاه استراتژیک خود را تغییر دهیم و با دستیابی به برتری، به جنگ غزه پایان دهیم.

آیزنکوت ماه ژانویه درباره تبادل اسرا میان حماس و رژیم صهیونیستی گفته بود: باید از دروغ گفتن دست برداریم و با حرکت به سمت معامله بزرگی که اسرا را شامل می‌شود، شجاعت نشان دهیم. وی افزود: هیچ دلیلی وجود ندارد که جنگ را در شرایط حساس به شیوه نابینایان ادامه دهیم.

او در ماه فوریه با «بنی گانتس» عضو ارشد کابینه جنگ رژیم صهیونیستی تهدید کرده بود که اگر نتانیاهو به تنهایی تصمیمات مهم را درباره جنگ غزه اتخاذ کند، شورای جنگ را منحل می‌کنند.

[ad_2]

خرید زعفران

معرفی تسهیلات بانکی

املاک قشم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *