اعتراض خانواده‌های اسرای اسرائیلی به سیاست نتانیاهو در بازگرداندن اسرا

[ad_1]

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا ، هیات خانواده‌های اسرای صهیونیستی افزودند: بنیامین نتانیاهو فقط به دنبال تعلل است و به فکر منافع شخصی خود است و زمان برای بازگرداندن اسرا رو به پایان است.

خانواده اسرای صهیونیستی با بیان اینکه کابینه نتانیاهو اهمیتی به زندگی اسرا نمی‌دهد و همچنان به عملیات زمینی در غزه ادامه می‌دهد، گفتند: ما می‌خواهیم همه اسرا زنده بازگردانده شوند و آن‌ها را در تابوت نمی‌خواهیم.

از سوی دیگر کانال ۱۳ رژیم صهیونیستی گزارش داد، شماری از اعضای کابینه این رژیم از اقدامات نتانیاهو درباره توافق مبادله اسرا انتقاد کردند.

بر اساس این گزارش، شماری از وزیران کابینه رژیم صهیونیستی تاکید کردند که آن‌ها این تصور را دارند که نتانیاهو قصد به تعویق انداختن تصمیمات سخت و دشوار را دارد.

کانال ۱۳ رژیم صهیونیستی به نقل از این وزیران گزارش داد، نتانیاهو قصد جدی برای دست‌یابی به توافق آتش‌بس در غزه و مبادله اسرا ندارد.

 گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳، عملیات غافلگیرکننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اسرائیل آغاز کردند که سرانجام پس از ۴۵ روز نبرد و درگیری، سوم آذرماه ۱۴۰۲ برابر با ۲۴ نوامبر ۲۰۲۳، میان اسرائیل و حماس آتش بس موقت چهار روزه یا همان وقفه برای تبادل اسرا میان حماس و اسرائیل برقرار شد.

این وقفه در جنگ، هفت روز ادامه یافت و سرانجام صبح جمعه ۱۰ آذر برابر با اول دسامبر ۲۰۲۳، آتش‌بس موقت به پایان رسید و رژیم اسرائیل حملات علیه غزه را از سرگرفت. این رژیم برای تلافی حملات غافلگیرکننده‌ «طوفان الاقصی» و جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، تمام گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

[ad_2]

خرید زعفران

معرفی تسهیلات بانکی

املاک قشم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *