اعتراضات شدید علیه نتانیاهو/ هیچ خلبانی حاضر به هدایت هواپیمای حامل او نیست

[ad_1]

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، با وجود آن که موعد سفر نخست وزیر رژیم صهیونیستی به ایتالیا مشخص شده، اما نخست وزیری این رژیم با معضل بایکوت وی توسط خلبانان صهیونیست مواجه شده است.

رسانه‌های عبری زبان از جمله روزنامه یدیعوت احارانوت و شبکه 14 تلویزیون اسرائیل درگزارش‌‌هایی خبر دادند، با وجود آن که قرار است بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل و همسرش سارا به همراه هیئت عالی‌رتبه‌ای پنج شنبه پیش رو به رم پایتخت ایتالیا سفر کند اما هنوز هیچ خلبانی حاضر نشده است، هدایت هواپیمای وی را تا این مقصد به عهده بگیرد.

به نوشته این رسانه‌ها در حالی که برنامه دیدار نتانیاهو با نخست وزیر ایتالیا هم مشخص شده است اما تا پایان امروز یک شنبه هنوز مشخص نیست که او قرار است با چه هواپیمایی به آنجا سفر کند.

در ادامه گزارش آمده است، شرکت مسافربری رژیم صهیونیستی (ال عال) حتی مجبور شد، فراخوانی را در میان خلبانان خود منتشر کرده و خواستار داوطلبانی برای انجام این سفر شود اما هیچ یک از خلبانان این خطوط هوایی حاضر نشدند، به این فراخوان پاسخ دهند و همچنان به آن بی اعتنا هستند.

به نوشته رسانه‌های اسرائیل، روز به روز اعتراضات علیه تغییراتی که در قوانین قضائی اسرائیل توسط نتانیاهو و کابینه‌اش به وجود آمده است، ابعاد گسترده‌تری به خود گرفته و مشکلات بیشتری را برای کابینه او و کل اسرائیل به وجود می‌آورد و اکنون نتانیاهو و همسرش به چنان سطح از منفوریت در جامعه اسرائیل رسیده‌اند که هیچ خلبانی حاضر نیست حتی هواپیمای حامل آنها را تا رم هدایت کند

[ad_2]

خرید زعفران

نیازمندی های جزیره قشم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *