ارتش اسرائیل با طرح حمله به رفح موافقت کرد

[ad_1]

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا ، «هرتزی هالوی» رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی در سخنانی در این باره گفت: طرح‌های عملیات نظامی در رفح را تایید کردم.

وی در این باره تصریح کرد: در صورت لزوم این طرح را صرفا از جنبه سیاسی مورد بررسی قرار خواهیم داد و آماده اجرای آن هستیم.

«یوآو گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی نیز در تکاپو برای توجیه حمله به رفح گفت: هرچه حلقه محاصره بر حماس تنگ‌تر شود، هدف جنگ زودتر محقق خواهد شد.

وی به زعم خود افزود: تعمیق عملیات نظامی در نوار غزه، دستیابی به توافقی واقع‌بینانه برای بازگرداندن گروگان‌ها (اسرای صهیونیست در غزه) را تضمین می‌کند.

«بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به تازگی اعلام کرد که عملیات زمینی در رفح ظرف دو هفته آینده آغاز خواهد شد. نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه گزافه‌گویی‌های گذشته، خواستار نابودی گردان‌های نظامی جنبش حماس در رفح تا قبل از ماه رمضان شد.

این در حالی است که کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی نیز از اختلاف بین نتانیاهو و هرتزی هالوی بر سر عملیات احتمالی در رفح پرده برداشت.

رسانه صهیونیستی «کان» شنبه شب گزارش داد که آمریکا از اسرائیل خواست که از عملیات نظامی و حمله به رفح بویژه در ماه (مبارک) رمضان خودداری کند.

حماس، عربستان، امارات، مصر و قطر و شماری از کشورهای اروپایی ازجمله فرانسه، انگلیس و اتحادیه اروپا نیز نسبت به تبعات حمله رژیم صهیونیستی به رفح هشدار داده‌اند.

[ad_2]

خرید زعفران

معرفی تسهیلات بانکی

املاک قشم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *