آیا استقلال می‌تواند شروط استراماچونی را برآورده کند؟/ امیدوار به بازگشت مرد ایتالیایی

[ad_1]

آندره‌آ استراماچونی، سرمربی ایتالیایی استقلال در تازه‌ترین اظهار نظر خود عنوان کرده است که تا 48 ساعت دیگر تکلیف او با استقلال مشخص می‌شود.

به گزارش سایت نود، سرمربی استقلال پس از کسب نتایج تحسین‌برانگیز در لیگ ایران به یکباره پیش از دیدار پیکان- استقلال با ارسال نامه فسخ قرارداد به باشگاه، ایران را ترک کرد.
در روزهای گذشته تلاشهای زیادی برای برگرداندن استراماچونی انجام شد. استراماچونی در چند اظهارنظر خود عنوان کرده اگر مشکلاتش حل شود حاضر است بلافاصله به تهران برگردد. به نظر می‌رسد برخی شروط “استرا” برای استقلال شروط سختی است.
الف- شرط اصلی استراماچونی این است که از این به بعد حقوق او به صورت مستقیم از سوی باشگاه به حسابش واریز شود. باشگاه استقلال باتوجه به تحریم‌ها امکان واریز مستقیم پول را نداشت و مبالغی توسط اشخاص ثالث به حساب مربی ایتالیایی واریز می‌شد. به دلیل قوانین ضدپولشویی این انتقالهای مالی انجام نشد و این امر حتی منجر به بسته شدن حساب استراماچونی شد. به نظر می رسد این شرط سخت‌ترین شرط برای استقلال خواهد بود. استقلال با توجه تحریم‌ها توانایی واریز پول به حسابی خارج از ایران را ندارد و این مشکل شاید با کمک نهادهای بالادستی مانند وزارت امورخارجه حل شود. 
ب- پرداخت شدن مطالبات قبلی یکی دیگر از شروط آندره‌آ استراماچونی است که این شرط را استقلالی‌ها پذیرفتند و انجام دادند.
ج- همانطور که کامران منزوی، عضو هیات مدیره باشگاه استقلال عنوان کرده استراماچونی خواهان تغییر مفاد قراردادش است و تاکید دارد مدت قراردادش از دو به یک سال تغییر کند. ظاهرا مسوولان باشگاه استقلال چاره ای ندارند به غیر از اینکه برای رضایت هواداران به این خواسته استراماچونی تن دهند.
د- گفته می‌شود مربی ایتالیایی با برخی افراد حاضر در باشگاه هم مشکل داشته که با رفتن امیرحسین فتحی این خواسته او هم تا حدودی برآورده شده است.
در این چهار شرط سخت‌ترین، شرط اول است. مطمئنا اگر باشگاه استقلال نتواند به استراماچونی تضمین دهد که پرداخت‌ها بر طبق خواسته او انجام خواهد شد این مربی از مواضع خود کوتاه نخواهد آمد. صحبت‌های مسوولان وزارت ورزش نشان می‌دهد آنها راه‌حلی برای این مشکل پیدا کردند و احتمال بازگشت مرد ایتالیایی زیاد است.
 

[ad_2]
طراحی و برنامه نویسی اپلیکیشن موبایل (اندروید و iOS) … با من تماس بگیرید 09124964046

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *