آنچلوتی از ناپولی اخراج شد/ گتوسو امروز سرمربی جنوبی‌ها می‌شود

[ad_1]

سرمربی ناپولی برکنار شد.

به گزارش وبسایت نود، باشگاه ناپولی اعلام کرده که کارلو آنچلوتی از پست سرمربیگری تیم برکنار شده است. آنچلوتی تابستان ۲۰۱۸ هدایت ناپولی را بر عهده گرفت و فصل پیش با این تیم در رده دو سری آ قرار گرفت.

رابطه آنچلوتی با بازیکنان و مدیران باشگاه در هفته های اخیر دچار مشکل شد و تیم درگیر حواشی زیادی شد و نتوانست در سری آ نتایج خوبی کسب کند و در رده هفتم قرار دارد. ناپولی امشب توانست با پیروزی ۴-۰ مقابل خنک به دور حذفی لیگ قهرمانان راه یابد.

رسانه های ایتالیا از توافق ناپولی با گنارو گتوزو سرمربی پیشین میلان خبر داده اند. به گزارش جانلوکا دی مارتزیو، پس از اتمام بازی ناپولی و خنک، کارلو آنچلوتی و اورلیو دی لورنتیس در هتلی در شهر ناپل با یکدیگر دیدار کردند و نتیجه این ملاقات، قطع همکاری بود. باشگاه ناپولی با انتشار بیانیه‌ای، اخراج کارلو آنچلوتی از این تیم را تایید کرد. ناپولی با وجود صعود به عنوان تیم دوم به مرحله حذفی لیگ قهرمانان، در سری آ بدترین نتایج سال‌های اخیرش را گرفته و با کسب 21 امتیاز در 15 بازی، در رده هفتم جدول سری آ قرار گرفته است. ناپولی هم‌اکنون با منطقه سهمیه لیگ قهرمانان هشت امتیاز فاصله دارد. فابریتزیو رومانو نیز گزارش داده جنارو گتوزو به زودی به عنوان سرمربی ناپولی و جانشین آنچلوتی برگزیده خواهد شد. انتظار می‌رود روز چهارشنبه، انتصاب گتوزو به عنوان سرمربی ناپولی تا پایان فصل 20-2019 رسمی شود.

۲۰۳۱

[ad_2]
طراحی و برنامه نویسی اپلیکیشن موبایل (اندروید و iOS) … با من تماس بگیرید 09124964046

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *