آشکار شدن جنایات هولناک اسرائیل در بیمارستان شفا/ اعدام مستقیم کادر درمانی و بیماران !

[ad_1]

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، «اشرف القدره» در این باره گفت: بیش از ۷۳۰ هزار نفر از اهالی شهر غزه و شمال نوار غزه از دریافت خدمات بهداشتی و درمانی واقعی محروم هستند. به همین دلیل خواستار برپایی بیمارستان های میدانی و ارسال تیم های پزشکی بین المللی با تخصص های متفاوت به دو منطقه غزه و شمال نوار غزه هستیم.


سندی بر نسل کشی مردم غزه/ کشف گور دسته جمعی در بیمارستان الشفا

القدره افزود: برای تأمین نیازهای بهداشتی و درمانی مردم شهر غزه و منطقه شمال نوار غزه، به بیمارستان های میدانی با امکانات جراحی ۲۰۰ تختخوابی مجهز به اتاق عملیات و مراقبت های ویژه، آزمایشگاه و امکانات تشخیصی نیاز داریم.

سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه تأکید کرد: کادر درمان تخصصی مان را که ستون فقرات خدمات پزشکی بودند از جمله متخصصان آزمایش و نمونه برداری تومورها، پیوند کلیه و سایر تخصص ها را از دست داده ایم.


حماس به فجایع اسرائیل در بیمارستان شفا واکنش نشان داد

وزارت بهداشت فلسطین روز چهارشنبه اعلام کرد شمار قربانیان تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه به ۳۳۸۹۹ شهید و ۷۶۶۶۴ زخمی افزایش یافته است.

گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳، عملیات «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اسرائیل آغاز کردند که این رژیم برای تلافی حملات «طوفان الاقصی»، جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، با حمایت آمریکا و برخی از کشورهای غربی، گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران وحشیانه این منطقه است. این جنایات موجب شد تا مقامات تل آویو به اتهام «نسل‌کشی» به دیوان بین‌المللی دادگستری معرفی شوند.

[ad_2]

خرید زعفران

معرفی تسهیلات بانکی

املاک قشم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *